Hoi @kefkef81,
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat de informatie verwarrend is maar ik leg graag uit waardoor dit komt.
Het heeft te maken met welk abonnement je nu hebt en hoe oud het abonnement is.
Meestal veranderen de abonnementen om de zoveel tijd. Het kan zijn dat er data bij komt, minder data in een abonnement zit, prijzen veranderen etc. Daarnaast zijn er soms ook nog acties waardoor je extra data krijgt of korting. Hierdoor kunnen de tarieven verschillen. Begin deze maand zijn de abonnementen en tarieven veranderd.
Ik zal je feedback intern aankaarten dat er iets mis gaat in de communicatie. Dankjewel voor het doorgeven!
Kun je mij een bericht sturen met daarin de volgende gegeven:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- Mobiel- en ordernummer.
Een bericht sturen doe je door op mijn naam te klikken. Vervolgens klik je op "stuur een bericht". Hierdoor kan ik alleen de gegevens inzien en niet iedereen hier op de community.
Ik kijk graag voor je na wat er precies is afgesproken en wanneer het abonnement omgezet gaat worden.