kefkef81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw contract , onlogischer kan het niet

2021-02-25 (4).png2021-02-25 (5).png2021-02-25 (6).png
Ik snap er werkelijk niks meer van. krijg nu weer een mail van oud naar nieuw. Tof maar 2gb naar 2gb klopt volgens mijn niet bij start m krijg je toch 1,5 en ja ik heb ziggo dus 3gb op het eind. En vervolgens 11-2-2020 over naar nieuw contract ook niet gebeurt, en 13,50€ ipv de 11€ die wordt aan gegeven op de site. kan het allemaal nog onlogischer voor een sim only over te zetten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt @kefkef81

Ik zie dat je op 11-02-2021 een bestelling hebt geplaatst:
Start M abonnement voor €13,50 per maand. 

Indien je ook Ziggo hebt en aan de voorwaarden voldoet, krijg je nog eens €2,50 korting per maand.
Dit is dan ook de reden waarom je via https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/sim-only?duration=24&subscription=red64-red&ziggo=true&tog... verschillende tarieven ziet. Bovenaan kun je namelijk aangeven of je Ziggo hebt of niet. 

Het gaat om een verlenging. Je mag vanaf 4 maanden voor de einddatum verlengen. Een verlenging gaat altijd in op de einddatum van je huidige abonnement.
Je einddatum van je huidige abonnement is 20-6-2021. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @kefkef81,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat de informatie verwarrend is maar ik leg graag uit waardoor dit komt.

Het heeft te maken met welk abonnement je nu hebt en hoe oud het abonnement is.
Meestal veranderen de abonnementen om de zoveel tijd. Het kan zijn dat er data bij komt, minder data in een abonnement zit, prijzen veranderen etc. Daarnaast zijn er soms ook nog acties waardoor je extra data krijgt of korting. Hierdoor kunnen de tarieven verschillen. Begin deze maand zijn de abonnementen en tarieven veranderd. 
Ik zal je feedback intern aankaarten dat er iets mis gaat in de communicatie. Dankjewel voor het doorgeven!

Kun je mij een bericht sturen met daarin de volgende gegeven:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- Mobiel- en ordernummer.

Een bericht sturen doe je door op mijn naam te klikken. Vervolgens klik je op "stuur een bericht". Hierdoor kan ik alleen de gegevens inzien en niet iedereen hier op de community.
Ik kijk graag voor je na wat er precies is afgesproken en wanneer het abonnement omgezet gaat worden. 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt @kefkef81

Ik zie dat je op 11-02-2021 een bestelling hebt geplaatst:
Start M abonnement voor €13,50 per maand. 

Indien je ook Ziggo hebt en aan de voorwaarden voldoet, krijg je nog eens €2,50 korting per maand.
Dit is dan ook de reden waarom je via https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/sim-only?duration=24&subscription=red64-red&ziggo=true&tog... verschillende tarieven ziet. Bovenaan kun je namelijk aangeven of je Ziggo hebt of niet. 

Het gaat om een verlenging. Je mag vanaf 4 maanden voor de einddatum verlengen. Een verlenging gaat altijd in op de einddatum van je huidige abonnement.
Je einddatum van je huidige abonnement is 20-6-2021. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic