Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,218Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Pincode en pukcodes werken niet Alleen-lezen Opgelost

Goeiemiddag,De mobiel van mijn moeder is vergrendeld en er werd om een pincode gevraagd. Die heeft ze ingetoetst, werkte echter niet, en ze heeft ook andere codes geprobeerd. Na een paar pogingen kree...

xLinda door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoeden in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment ervaren wij een storing met de weergave van het bundeltegoed via zowel de My Vodafone app als de website. Dit betekent dat het bekijken van je tegoed via My Vodafone een foutmelding kan ...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Alles in 1 wereld Alleen-lezen Opgelost

Waarom worden er kosten berekend voor alles in 1 wereld terwijl ik deze niet gebruik. Tevens heb ik hem al meerdere malen uitgezet maar blijft hij actief in mijn contract.

Wat is de geldigheid van een weekbundel? Alleen-lezen Onopgelost

GELDT EEN WEEKBUNDEL VOOR ZEVEN DAGEN OF VOOR MAANDAG TOT EN MET ZONDAG, OF ZONDAG TOT EN MET ZATERDAG?

Vodafone Red abonnement opzeggen Alleen-lezen Opgelost

24 juli is mijn Vodafone red abonnement ingegaan. Ik heb een abonnement zonder toestel en betaal nu 30 euro voor 15 GB en onbeperkt bellen/sms. Ik zit er over na te denken om over te stappen naar sim ...

pukcode / simlock pincode foutmeldingen Alleen-lezen Opgelost

3x verkeerde pincode (sim ontgrendeling) opgegeven. Daarom pukcode opnieuw opgeven en een nieuwe ontgrendelingspincode. Pukcode is goed maar bij opgeven nieuwe pincode verschijnt een foutmelding. Van ...

RDK door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

me abbonement doet het niet Alleen-lezen Opgelost

Ik wil inloggen op my vodafone en dan krijg ik er zijn geen rollen beschikbaar voor deze gebruiker.

slechte dekking Alleen-lezen Opgelost

Hallo,waarom heb ik zo een slechte dekking, Omdat ik op de zelfde plaats, met t-mobile wel goede dekking en met vodafone niet ?.

h.charkaoui door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Ziggo en my vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn vodafone kan ik nog steeds niet zien hoeveel mb ik heb verbruikt! Ik heb hier altijd al problemen mee gehad maar mij werd verteld dat het opgelost zou zijn als mijn nieuwe abonnement in ging! ...

blokkade Alleen-lezen Opgelost

Goeiemorgen,ik had even een vraagje: hoelang duurt het gemiddeld voordat ik mijn telefoon weer kan gebruiken na een blokkade? ( net de rekening betaald)... Groetjes Annabel.

annabelvd door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Databundel leeg volgens my Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb een bundel van 500 mb en dit wordt verdubbelt door Ziggo tot 1000mb. Nu heb ik er altijd een gegevenslimiet op staan zodat ik niet opeens door mijn mbs ben zodra ik mijn Wi-Fi weer...

Kimmie119 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

sim activatie na nummerbehoud - hoe lang? Alleen-lezen Opgelost

Beste,Vandaag (11/9) gaat mijn oude contract over naar mijn Vodafone contract (i.c.m. nummerbehoud). Zodra de oude simcard de-actief werd, moest ik omwisselen van simcard. Dit heb ik gedaan. De nieuwe...

Koen64 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

4g werk Alleen-lezen Opgelost

4g werkt niet buitenshuis, heeft het altijd gedaan, nu sinds een paar weken niet, hoe kan dit?

Mariak door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nokia 8 Sirocco Alleen-lezen Opgelost

Ik zie dat jullie de Nokia 8 Sirocco aanbieden in combinatie met een abonnement. Zelf heb ik geen abonnement nodig, maar ik zou wel graag een Nokia 8 Sirocco als los toestel kopen. Is dat mogelijk en ...

mb delen Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik mb sturen naar een ander abonement?

Samsung S10+ beveiligingsupdate van 1 augustus?? Alleen-lezen Opgelost

Samsung S10 en S10+ met een normale androidversie (PHN) Nederlandse rom die hebben al de beveiligingsupdate van 1 augustus 2019. En de S10+ van met Vodafone Rom (VDF) heeft de update nog niet wanneer ...

Simlockvrij? Alleen-lezen Opgelost

Zijn de Samsung Galaxy A70 en A50 simlockvrij als je ze icm een abo koopt bij Vodafone?

Ly77 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Volte &Vowifi voor nokia 3.2 Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal Ik heb sinds kort een Nokia 3.2 de heeft de Volte & Vowifi ondersteuning wanneer word deze Nokia toe gevoegd zodat ik het ook kan gebruiken Ik betaal er immers ook voor bij jullie en /o...

abbonement loopt door ook toen mijn telefoon 11 dagen in reparatie was Alleen-lezen Opgelost

op 27 augustus heb ik mijn mobiel voor reparatie aan geboden op 7 sept is mij telefoon o m geruild voor niuew telefoondat is fijn maar nu zou ik voor de 11 dagen dat ik niet kon bellen en internetten ...

mh meijer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen