eind oktober contact gehad met afdeling verkoop met de mededeling dat begin januari mijn contract bij Tmobile afloopt en ik over wilde stappen naar Vodafone red. De dame adviseerde de portering voor de feestdagen in te laten gaan dus spraken we af dat dit 20/12 zou plaatsvinden. Ook aangegeven dat in een nano sim wil voor mijn iphone 5s. De dame in kwestie zat alles in te vullen en leek te vergeten dat het om een portering ging, toen ik dat voor het einde aangaf moest ze een aantal pagina's terug in het systeem en moest ze alles alsnog opnieuw invullen, dit keer met gegevens voor nummerbehoud.
Deze week zie ik opeens dat er al geld is afgeschreven. Bij navraag vertelt men dat dit de abo-kosten van oktober en november zijn! Webcare kan me er niet mee helpen en verwijzen ze me naar de afdeling verkoop. Afdeling verkoop zegt weer dat ze het elder neerleggen en voor restitutie van de abonnementskosten moet ik weer ergens anders zijn....
Wel vervelend dat ik nu een heleboel moet regelen en van het kastje naar de muur gestuurd wordt, omdat de dame op de afdeling verkoop heeft zitten klooien.
Hoop dat Vodafone dit snel en naar tevredenheid gaat oplossen. ik wil:
Restitutie van de kosten
Een nano sim
Nummerbehoud