Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung KNOX voor Galaxy S4? Alleen-lezen Onopgelost

weet iemand waneer het Samsung KNOX zou komen of geactiveerd op onze Galaxy S4 van Vodafone? VDF firmwares.

Sixie door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Van prepaid naar abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben 2 weken geleden benaderd door iemand van vodafone, om mijn prepaid om te zetten in abonnement .ik ging akkoord ,maar wist niet of mijn nieuwe mobiel simlock vrij was. Hij zei da dat wel zo zou ...

timcap door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe actie Friends and Family? Alleen-lezen Onopgelost

Graag zou ik willen weten tot wanneer de huidige Friends and Family actie loopt. Ook ben ik benieuwd of er al meer bekend is over de nieuwe Friends and Family actie.

Vraag over je BlackBerry? Kijk eerst even hier! Alleen-lezen Onopgelost

Heb je een vraag over je BlackBerry? Dan kun je hier lezen over de volgende onderwerpen: Klik op de vraag om naar het antwoord te gaan Mijn internet diensten/ping/bbm/whatsapp/e-mail doen het niet!Ik ...

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Usb opslag beschadigd (SII) Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung galaxy s2 die de laatste tijd al wat meer probleempjes vertoont, geeft nu ''usb opslag beschadigd'' aan. Nu als ik naar bestanden ga staat er ook niets. En ik had hem met kies gekoppeld e...

Sinds ± 2 maanden veel wegvallende gesprekken (Randstad) Alleen-lezen Onopgelost

Heer/mevrouw, Sinds een maand of 2 ervaren we een beduidend slechter netwerk. Voor het werk rij ik al 6 jaar door de randstad. Tot een maand of 2 geleden kende ik wel alle dode hoeken (bijv Nieuwkoops...

slecht 3g bereik Enschede Alleen-lezen Opgelost

Sinds de hoosbui van 20 juni kamp ik in Enschede met erg slecht bereik, met name 3g en vooral rond de kruising Beltstraat/Kuipersdijk (7512AB)

bartdej door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SLechte dekking / Geen bereik 6155NH Alleen-lezen Onopgelost

Ik hen net geprobeerd te bellen om deze storing / klacht te melden maar ik werd verbroken

barrylw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet op ries dagbundel aanzetten in buitenland? Alleen-lezen Onopgelost

Binnenkort ga ik op vakantie naar het buitenland. Kan ik vanuit het buitenland ook de internet op reisdagbundel aanzetten wanneer blijkt dat daar geen wifi verbinding is?

onwagena door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing? Alleen-lezen Onopgelost

sinds vandaag hier totaal geen bereik van het netwerk. en diy betreft de plaats gendt tussen anrhem en nijmegen.hebben meer mensen hier last van?

biancavank door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contacten Backup Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Nokia E71 en heb jullie instructies gevolgd voor het synchoniseren van mijn contacten maar hij blijft terug komen met de melding "Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord" Ik heb van alles ge...

norbertb door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DNS server blijft uitvallen Alleen-lezen Onopgelost

Aub in het vervolg je topic op het juiste board plaatsen.

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Internetgebruik in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben momenteel in de USA voor zaken. Ik ben relatief nieuw bij Vodafone en heb dus de Blox Internet op reis 10MB aangezet. Ik ben er intussen achtergekomen dat er:1. Geen notificatie wordt gegeven w...

Te grote bundel, toch hoge rekening Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Kort geleden zat ik een paar dagen in belgie. Ik heb een Bel+Sms+Web Smart 150 abonnement met een databundel van 1200 mb. Ik heb mij door een Vodafone medewerker laten vertellen dat ik met mijn...

trdroog door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS van ons vaste nummer naar mijn mobiele nummer werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik een SMS met onze vaste telefoon (KPN) verstuur naar mijn mobiel of de mobiel van onze dochter komt die niet aan. Andersom werkt wel. Als ik een SMS stuur van de vaste telefoon naar de mobie...

Jellie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email Vodafone thuis op Samsung Galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer de email in te stellen op de nieuwe Samsung S4 maar dit lukt niet met mijn Vodafone Vast ofwel thuis abonnement. Gegevens ingegeven:account: naam@vodafonethuis.nlpop3: pop3.vodafonethuis.nl...

Voicemail Vast op Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Kan iemand mij helpen hoe ik mijn voicemail aan kan zetten van mijn vaste nummer op mijn mobiel?Eerder in de forum heeft iemand hetzelfde probleem gehad dus heb ik de oplossing geprobeerd maar d...

Quincy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1333 Almere, geen bereik, iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik heb sinds 3 dagen geen bereik met mijn iPhone 5. Normaal heb ik wel vaker problemen met het bereik, maar sinds dat ik wakker werd vanmorgen heb ik 1x heel even bereik gehad en nu blijft...

storing stevensweert Alleen-lezen Onopgelost

In stevensweert is er sinds 3 dagen slecht tot geen bereik. Is dit bekend en wordt er gewerkt aan een oplossing??

nkruger door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik 3818GP Alleen-lezen Onopgelost

Rond postcode 3818GP (Amersfoort) is het bereik veel slechter dan normaal

wloots door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen