ansdresen06

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan mijn tegoed en verbruik niet zien.

hallo,

Ik heb een vodafone-red abonnement sinds kort.
Bij myvodafone kan ik mijn verbruik niet zien,storing of zo.
Klantensercice is niet meer bereikbaar.
Via de site mailen lukt ook niet, heb ik ook niks aan, je krijgt pas na 2 dgn antwoord.

Is het nu ze erg dat ik speciaal hiervoor naar een vodafone winkel moet gaan????

Zoals gezegt heb ik voda-red. Thuis zit ik op wifi en voor de rest zit ik niet of nauwelijks op internet.
Krijg ik vandaag een sms dat mijn tegoed onder de 250 mb zit, ik heb nota bene 2gb, dan klopt er toch iets niet???
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo andresen, wanneer heb je je abonnement precies gekregen? De eerste maand dat je een nieuwe abonnementsvorm hebt, krijg je alle bundels "naar rato"

dwz dat je als je bv halverwege de maand je bundel krijgt, je de helft van de MB's krijgt.
Je betaalt natuurlijk ook maar de helft.

Reken even uit hoeveel je ongeveer had moeten hebben en dan of dat overeen komt met wat je volgens je toestel verbruikt hebt. Klopt dat ongeveer?
jarimeijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb sinds kort een abonnement bij Vodafone . Onlangs na weinig gebruik van internet (wel veel Wifi) krijg ik de melding dat mijn verbruik op is terwijl ik 2gb tot mijn beschikking heb. Bij de datum volgende maand nog steeds geen internet mogelijk. Hoe kan dit. Kan dit niet voorleggen bij Vodafone in een mail oid
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jarimeijer, je kunt hierover het beste even contact met onze klantenservice opnemen via 1200 of 1201. Het is overigens ook mogelijk om via de chat contact op te nemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic