telefooncel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet aangemeld Vodafone netwerk

mijn telefoon geeft steeds aan niet te verbonden te zijn met het vodafone netwerk.

ik kan.niet bellen ook helaas niet vodafone bereiken.

elke keer als ik wil bellen krijg ik de melding niet aangemeld bij netwerk..

van alls al geprobeerd, maar niets helpt.

wie kan mij helpen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12254Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3200Likes
Hoi telefooncel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is vervelend en lastig.
Via de Community kunnen we als klanten onder elkaar hier geen info over geven want dit is echt iets voor Vodafone om uit te zoeken. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al wel je toestel uit en weer aan hebt gezet? Heb je je simkaart in een ander toestel gedaan, misschien werkt het dan wel en dan kan je uitsluiten of het aan je telefoon of simkaart ligt (dan een andere simkaart in je eigen mobiel proberen). Daarnaast kan je ook nog proberen om handmatig van netwerk te wisselen, even kijken wat die dan doet. En je kan nog proberen om je netwerkinstellingen te wissen om te zien wat er dan gebeurd.

Genoeg om nog even zelf te testen ?

Lukt dit allemaal niet, neem dan contact op via Facebook en/of Twitter via een privé bericht. Die mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Eventueel kan je het nog proberen door een chat te starten.

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is opgelost.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12254Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3200Likes
Hoi telefooncel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is vervelend en lastig.
Via de Community kunnen we als klanten onder elkaar hier geen info over geven want dit is echt iets voor Vodafone om uit te zoeken. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al wel je toestel uit en weer aan hebt gezet? Heb je je simkaart in een ander toestel gedaan, misschien werkt het dan wel en dan kan je uitsluiten of het aan je telefoon of simkaart ligt (dan een andere simkaart in je eigen mobiel proberen). Daarnaast kan je ook nog proberen om handmatig van netwerk te wisselen, even kijken wat die dan doet. En je kan nog proberen om je netwerkinstellingen te wissen om te zien wat er dan gebeurd.

Genoeg om nog even zelf te testen ?

Lukt dit allemaal niet, neem dan contact op via Facebook en/of Twitter via een privé bericht. Die mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Eventueel kan je het nog proberen door een chat te starten.

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat heb je precies allemaal al geprobeerd? En is het inmiddels al verholpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie meer volgt, zal het topic gesloten worden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12254Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3200Likes
Ik denk dat het al verholpen is, of niet telefooncel ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic