Hoi
telefooncel Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is vervelend en lastig.
Via de Community kunnen we als klanten onder elkaar hier geen info over geven want dit is echt iets voor Vodafone om uit te zoeken. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al wel je toestel uit en weer aan hebt gezet? Heb je je simkaart in een ander toestel gedaan, misschien werkt het dan wel en dan kan je uitsluiten of het aan je telefoon of simkaart ligt (dan een andere simkaart in je eigen mobiel proberen). Daarnaast kan je ook nog proberen om handmatig van netwerk te wisselen, even kijken wat die dan doet. En je kan nog proberen om je netwerkinstellingen te wissen om te zien wat er dan gebeurd.
Genoeg om nog even zelf te testen ?
Lukt dit allemaal niet, neem dan contact op via
Facebook en/of
Twitter via een privé bericht. Die mensen kunnen in het systeem voor je kijken. Eventueel kan je het nog proberen door een
chat te starten.
Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is opgelost.