Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 969Oplossingen
  • 1,290Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

z1 loopt bij iemand anders ook continu vast? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds een paar dagen een experia z1 maar hij loopt al een paar x vast hebben meer mensen daar last van/

celina door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG L3 te weining geheugen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn LG l3 geeft iedere keer aan 'te weining telefoon geheugen'Ik ben er inmiddels achter dat de voorgeïnstalleerde (door vodafone) apps eigenlijk al het geheugen verbruiken, vraag is dus, hoe ...

itsme door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan gaan mobiel internet gebruiken in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Met oude Passport had ik nooit een problemen met datagbruik in het buitenland. Vanaf augustus, met nieuwe sim, nieuwe telefoon na de verlengen van mijn abbonamment kan ik wel internet gebruiken in het...

Telefonische overlast melden Alleen-lezen Opgelost

Ik ben de afgelopen twee weken maar liefst 30 keer gebeld door een anoniem nummer, ik heb twee keer opgenomen en ik hoor niks aan de andere kant van de lijn. Het begint erg vervelend te worden, ik heb...

Ninagk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xperia Z valt tegen Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, In maart heb ik mijn abonnement via VF F&F verlengd. Alom zeer tevreden over het abonnement. Ondanks dat de specs en features van de Xperia Z geweldig zijn, kan ik aan een paar dingen nie...

internet instellen in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Mijn (digibeet) moeder is op vakantie in Duitsland en heeft de Internet bundel (2 euro per dag wanneer je verbruikt) aangezet. Zij krijgt echter geen verbinding met mobiel netwerk. Moet zij hiervoor i...

judithbro door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen in het buitenland, over laten gaan Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik verblijf momenteel in het buitenland. Ik vroeg mij af hoeveel het mij kost wanneer ik vanuit Frankrijk naar Nederland bel maar alleen de telefoon over laat gaan dus dat er aan de andere kant...

Remers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sony xperia tablet z update gehad naar 4.3 Alleen-lezen Opgelost

mijn tablet heeft de update gehad naar 4.3 maar krijg geen mobiele verbinding meer geen G, G2, G3 of G4 helemaal niets nu al twee dagen betje jammer ik betaal er wel voor groetjes Benotje

benotje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data bundel Europa 2 euro per dag veel te kort voor kaart/route gebruik. Alleen-lezen Onopgelost

De hoeveelheid data bij gebruik van een route vinden met de kaart in Iphone vliegt er in een razend korte tijd doorheen, kan hier iets aan gedaan worden? Voor je een restaurant bereikt hebt is je geld...

flitser door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google services trekt mn batterij leeg!! Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb sinds zaterdag een samsung galaxy s4, nu is vandaag en gisteren binnen een halve dag mijn batterij compleet leeg! als ik kijk in mijn batterij verbruik staat Google play service...

Liset door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Is de Samsung Galaxy S9 bij Vodafone zakelijk dual sim? Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag willen weten of de Samsung Galaxy S9 variant bij Vodafone zakelijk een dual sim functionaliteit heeft.Ik lees verschillende berichten dat Samsung in NL en BE alleen maar dual sim levert, ...

Profielen in mijn Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Zowel op de website van Mijn Vodafone als in de Mijn Vodafone app heb ik niks zegende profiel namen. Zo heb ik een vast abbonement en 2 prepaids. Echter zijn de profielnamen die zichtbaar zijn heel on...

MrFrankie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bellen in VS Alleen-lezen Opgelost

Heeft Vodafone een interessante oplossing/mogelijkheid om 3 weken te bellen/internetten in de VS?

Wob door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik probeer mijn prepaid op te waarderen alleen krijg ik een fout melding dat het mobiel nummer niet geschikt is voor opwaarderen. nu vraag ik me af hoe kan ik alsnog mijn prepaid opwaarderen?

100MB per dag aanzetten Alleen-lezen Opgelost

Heey ,ik heb een tijd geleden de 100MB internet voor een dag uitgezet .Nu zou ik het graag weer aan willen zetten maar ik kan nergens vinden hoe dat werkt .Ik geloof iets smsen naar 4000?Alvast bedank...

Test1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geblokkeerd tegoed prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 19 maart is het niet meer nodig om ieder jaar op te waarderen om je tegoed te houden.Wel voorwaarde om min. 1x per 6 maanden een betaald gesprek te voeren.Gisteren 15 juni bericht gehad dat mijn...

Gebruik van bundels in Turkije Alleen-lezen Onopgelost

Als ik roaming aanzet in Turkije gaat het van mijn bundel af toch? Kost me niets extra?

E-Sim kaarten (Embedded SIM) Alleen-lezen Onopgelost

Hooi allen! Eigenlijk heb ik een korte en simpele vraag: Wat zijn de plannen van Vodafone NL met betrekking tot E-sim (ook wel bekend als esim of embedded SIM) kaarten? Deze nieuwe technologie wordt v...

JossiEnd door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

nummerbehoud van vodafone zakelijk naar hollandsnieuwe prive Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik wil een nummerbehoud doen van een zakelijk Vodafone-contract naar een privé hollandsnieuwe contract. Hoe moet ik dit aanpakken? Kan ik gewoon nummerbehoud aanvragen bij hollandsnieuwe of moet...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen