mgbos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerk

Hallo,

Ik heb de laatste tijd erg slecht bereik. Ik ben bijna niet bereikbaar en als ik bel dan hoor ik die persoon erg slecht. Kunnen jullie mij vertellen wat de oorzaak hiervan is en hoe dit opgelost kan worden?

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mgbos,

Wat je kunt doen is het volgende:
Checken of er een storing of werkzaamheden in de buurt zijn via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/
Je kunt een kruistest uitvoeren. Dit houdt in dat er een werkende simkaart in jouw toestel gaat en jouw simkaart on een ander toestel. Is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart. De kruistest kun je uitvoeren in een vodafone winkel of een belcompany.
De collega's in de winkel en anders de klantenservice kunnen zien hoe je op het netwerk staat en eventueel een reset doen.
Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Werkt het dan nog niet dan moet het onderzocht gaan worden via de klantenservice.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@mgbos,

Ik ben benieuwd of je de tips van Steven- hebt toegepast en of je al tot een oplossing bent gekomen?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic