Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,793Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de laatste tijd erg slecht bereik. Ik ben bijna niet bereikbaar en als ik bel dan hoor ik die persoon erg slecht. Kunnen jullie mij vertellen wat de oorzaak hiervan is en hoe dit opgelost...

contacten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn telefoon is gestolen. Een Samsung galaxy s3 nu heb ik een nieuwe telefoon met dus een nieuwe simkaart. Maar hoe krijg ik mijn contacten terug die op de sim staan? Worden deze nog gesynchron...

3G verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb vorige week een internetbundel afgesloten met mijn prepaid. Nu maakt mijn telefoon geen verbinding met het 3G-netwerk, ik kan wel gewoon bellen en smsen. Ik ben heirvoor langs gegaan bij ...

Vodafone Wallet op S6 Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds kort de Samsung galaxy s6, een gewoon toestel dus niet vodafone branded! Ik kan echter geen VISA card toevoegen, dan geeft de telefoon een foutmelding! (GENCM0007E)Ligt dat aan mijn toestel ...

rekening. Alleen-lezen Opgelost

Goeiendag.Ik heb deze maand een rekening binnen gehad van 120 euro.Ik heb onbeperkt bellen en smsen. En 2 GB internet. Op my vodafone staat dat ik niet buiten me bundel ben. En ik heb ook geen sms gek...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen