Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Hoge rekening Alleen-lezen Onopgelost

Verleden week kreeg ik een sms dat er een nieuwe rekening klaarstond en dat de nieuwe rekening €.... bedraagt.Ik schrok...want ik heb al maanden binnen mijn budget gebeld en de rekening is ook al onvi...

blox 1gb aangezet Alleen-lezen Onopgelost

hoi allemaal ik heb mij nu maar even hier aangemeld om hopelijk meer tips te krijgen. ik heb een sms van vodafone vandaag gekregen dat mijn data bundel op was en dat ik door middel va een extra blox d...

Toestel kapot? Meld de reparatie gemakkelijk online aan! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/bnx5uHet is natuurlijk balen als je toestel kuren krijgt. Gelukkig kun je de reparatie nu heel eenvoudig regelen via onze nieuwe online tool. Hoe werkt het?Meld je toestel hier aan t...

Afkopen contract Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Na lang zoeken op jullie website is mij nogsteeds onduidelijk hoe ik mijn abonnement kan afkopen. Op het forum las ik wel in een bericht van een van jullie medewerkers: "AfkopenDaarbij betaal j...

Wat vind ik waar in My Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

ProfielGebruikersnaam wijzigen:Profiel -> Account instellen -> Inloggen met een ander e-mailadres Wachtwoord wijzigen:Profiel -> Account instellen -> Wachtwoord wijzigen Beveiligingsvraag instellen:Pr...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Dieper dan diep, moeten jullie je schamen. Hoe ik als klant wordt behandeld is schaamteloos.Zo vaak hang ik aan de telefoon en iedere keer hetzelfde liedje."Nee, u kunt niet worden teruggebeld." ( Na ...

sim kaart activeren lukt nog steeds niet Alleen-lezen Onopgelost

bericht verplaatst naar http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Technische-problemen-simkaart-activatie/td-p/241998

Simkaart activeren lukt al 4 dagen niet Alleen-lezen Onopgelost

Bericht samengevoegd met http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Technische-problemen-simkaart-activatie/td-p/241998

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Dieper dan diep, moeten jullie je schamen. Hoe ik als klant wordt behandeld is schaamteloos.Zo vaak hang ik aan de telefoon en iedere keer hetzelfde liedje."Nee, u kunt niet worden teruggebeld." ( Na ...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Vanwege meerdere malen plaatsen van ditzelfde bericht verwijderd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen