gjhdejong

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderde foto's blijven achter op mijn toestel

Hallo,

Op het moment dat ik foto's van mijn Galaxy s4 mini heb verwijderd, blijven ze toch achter in het geheugen. Als ik de foto's die ik wel bewaard heb over zet naar mijn PC', dan komen al die in het verleden verwijderde foto's weer tevoorschijn en gaan mee naar de PC.Dat zijn er wel een kleine 1900 stuks. Mijn s4 mini geeft nu regelmatig aan dat het geheugen vol is, dus die oude foto's wil ik graag definitief verwijderen. Ik heb het idee dat die heel veel geheugen in beslag nemen.

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Vriendelijke groet,
Harrie
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey gjhdejong

Maakt het toestel nog op een amdere manier een back up?

Kleine tip: zet dropbox op je telefoon en computer. Dit is een online opslag service. Vanaf de telefoon worden ze geupload naar dropbox en op de computer kan je er dan ook altijd in. Dit scheelt geheugen op je pc em telefoon.
Nadat de foto's zijn geupload kun je ze van de telefoon verwijderen. Wel raad ik je dan aan om de foto's alleen over de wifi te uploaden. Dit kun je gelukkig ook aangeven in de instellingen. Je dient er wel een account aan te maken met een email adres en wachtwoord. Deze zelfde gegevens gebruik je dan bij de pc.
gjhdejong
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik proberen, alleen wat ik nu doe, is de foto's naar de pc zetten en wat ik delete pakt hij de x daarna ook weer mee terwijl ik ze gedelete heb... Ze zijn dus niet definitief weg uit het geheugen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
gjhdejong , is het wel nog gelukt?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@gjhdejong,

Omdat we niets meer vernomen hebben, heb ik het topic gesloten. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic