Frits73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone app

Sinds vandaag ben ik klant. Als ik de app my Vodafone opstart staat er fout!! 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frits73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou Vodafone nog even tijd geven om al je gegevens door het hele systeem te halen. Sinds vandaag klant wil zeggen dat het nog zeker 24 uur kan duren voor alles in het systeem van Vodafone goed werkt en op elkaar is afgestemd. Soms kan het direct hoor, hou me ten goede, maar het kan ook wel eens iets langer duren.

Je zou ook via de browser een account aan kunnen maken en dan even de app verwijderen en opnieuw installeren en dan kijken of je daarmee kan inloggen. Een account aanmaken via je browser kan je hier doen: https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven

Laat nog even weten of het is gelukt en ik zou nog even geduld hebben en morgen eens gaan kijken wat het dan doet.

Pascal0312

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

In mijn huishouden heeft ook iemand problemen met de ios app. Krijgt dezelfde melding en komt überhaupt niet op een inlogscherm. Lijkt me sterk dat accountproblemen hierbij horen en aannemelijker dat de iOS app niet correct (kan) werken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Aangezien je zei dat het een nieuw abonnement is, had dit zo kunnen zijn. Als je nu later met meer info komt dat er meer mensen last van hebben, dan zou dat het niet hoeven, en of, kunnen zijn. Maar laten we het technische aan Vodafone over want aan de iOS app hoeft het niet te liggen omdat ik hier met 3 andere mensen een Apple toestel hebben en daar werkt het bij allemaal. Dus er zal een koppeling probleem zijn, tenminste, dit verwacht ik. 

Ik zou zeggen, wacht tot een Vodafone medewerker je bericht heeft gelezen en dan kan die voor je informeren. Die werkt tenslotte bij Vodafone en kan in het systeem. Het is nu weekend dus je zou het ook kunnen vragen via Facebook of Twitter. Misschien dat je dan sneller antwoord krijgt?! Daarnaast kan je ook bellen met de klantenservice of een chat starten. 

Als je wacht op een medewerker van Vodafone, vul dan aanvullende informatie in bij je profielinstellingen. Hoe en wat je dan moet invullen, lees deze topic aub. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Pascal0312 . Welkom hier! 

Wat gek dat je zo'n (onduidelijke) foutmelding te zien krijgt in je app. Zeker ook omdat iemand anders in je huishouden dezelfde melding krijgt.  Speelt het bij hem/haar ook sinds de 5e? 
En gaat het om hetzelfde klantnummer, of hebben jullie aparte accounts? 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik denk @Lycke Vodafone, dat het bij meer mensen wel fout gaat. Want zojuist ook iemand met een iPhone SE (iemand uit 2020 en iemand uit 2016), waar de app het ook al niet goed doet. Dus het gaat denk ik, als ik het zo bekijk, niet helemaal lekker met de Vodafone App. Al hoewel ik er geen problemen mee heb, sorry, voor iedereen die er wel last mee heeft.

Pascal0312

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lycke Vodafone we hebben sinds donderdag het abonnement. RED Together. Op dit moment 3 leden, 2 met android en 1 met iOS. Abonnement werkt naar behoren, alleen crash de app op iOS constant. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic