PA3DUL

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mifi en abbonement

Onderdeel van mijn abon. is 20Gb data
Ik gebruik die in mijn Huawei 5577 mifi voor de data en bel met de iPhone 11 met een pre Paid kaart
Nu stelt u mij voor een eSim te nemen
Kan mijn simkaart functioneel blijven waardoor met de Huawei 5577 data kan verwerken en met de IPhone11 met de eSim kan bellen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @PA3DUL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kort maar krachtig, dat is niet mogelijk. Als je een eSim neemt dan komt je simkaart te vervallen. Je kan dus niet beide tegelijk gebruiken. Daarnaast is bij Vodafone nog geen prepaid op eSim.  

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @PA3DUL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kort maar krachtig, dat is niet mogelijk. Als je een eSim neemt dan komt je simkaart te vervallen. Je kan dus niet beide tegelijk gebruiken. Daarnaast is bij Vodafone nog geen prepaid op eSim.  

PA3DUL
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat begrijp ik vraag is de simkaart in stand te houden waardoor op ik op met beide apparaten van mijn abonnement gebruik kan maken 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Nee, die is niet in stand te houden.
Als je voor de 1 kiest dan vervalt de ander. Je kan wel een Duo-sim kaart aanschaffen (met een abonnement, niet met prepaid). Maar je dan dus niet je simkaart behouden als je een esim hebt aangevraagd. 

PA3DUL
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duo simkaart hoe werkt dat?

PA3DUL
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duo Sim gechecked 

Er kan maar 1 telefoon aan staan 

kan ik met de duo Sim de telefoon aanzetten tegelijk met de Mifi voor de data?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Duo simkaart is slechts per 1 toestel aan te zetten. Je kan niet beide aan hebben. Dus nee, je kan niet beide aan hebben. Het idee wat je wil is gewoon niet mogelijk! Zoals ik in mijn eerste bericht al schreef. 

Prepaid is er niet voor eSim, bij Vodafone. En twee simkaarten of 1 simkaart en 1 eSim en beide te gebruiken is ook niet mogelijke. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic