Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,168Oplossingen
  • 1,572Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

hoe kan je zien hoe je aan ongevraagde diensten komt? Alleen-lezen Opgelost

Mijn zoon heeft hetzelfde bericht als onderstand gekregen. Ik denk dat het gelukt is om het via payinfo op te zeggen. Maar hoe kom je hieraan en hoe voorkom je dit?Ook last van ongevraagde sms abonnem...

Nienke201 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samenvoegen account Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement bij Ziggo en twee bij Vodafone. Nu is er één Vodafone account gekoppeld met ZIggo. De tweede wil ik toevoegen maar dat lukt of kan niet. Is daar een oplossing voor?

Veilig online activeren Alleen-lezen Opgelost

Waar kan ik mijn apparaten aanmelden voor het veilig online pakket?

Brig2105 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ongevraagde abonnement van 5.00 euro ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Kreeg vandaag een smsje met de mededeling dat ik een abonnement had afgesloten via health, kon het stop zetten via payinfo.nl, heb dat inmiddels ook gedaan, maar toch ongelooflijk, dat je zonder iets ...

Vragen omtrent aflopend contracct Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen allemaal,Ik heb momenteel een abonnement lopen bij Vodafone die in februari gaat verlopen. Dat betekent dat ik nu kan verlengen. Alleen weet ik nog niet zeker of ik me opnieuw voor 1 of 2 ...

fatihh door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing My Vodafone en klantsystemen Alleen-lezen Onopgelost

Update: de problemen zijn inmiddels opgelost!Op dit moment ervaren we problemen met ons klantensysteem. Hierdoor zijn onze website, de webshop en de My Vodafone (app) omgeving niet of beperkt beschikb...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Maandbundel activeren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer een maandbundel aan te zetten door "500MB MAAND" te sturen naar 4000, maar krijg vervolgens van Vodafone een berichtje terug: "Helaas, je kunt de 500MB databundel nu neit aanzetten.". Ik he...

arnovl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Test Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik ben Marianne en dit is een test. - topic mag getrashed worden.

door Niet van toepassing

Weer geen internet 4G Alleen-lezen Opgelost

Een paar dagen geleden kreeg ik een SMS van Vodafone dat 4G er uit heeft gelegen. Dat klopt: ik kon niet op mijn telefoon internetten.. Op de website van Vodafone kan ik hier niets over vinden. Nu is ...

4G Egypte Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een simkaart gekocht in Egypte met een internet(4G) abonnement, echter hij gaat niet verder dan H+.... wie kan mij helpen?

Frank G door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oud toestel Alleen-lezen Opgelost

Ik ben benieuwd of ze bij vodafone ook kunnen zien welke toestellen ik voor mijn huidige toestel heb gehad.Ik heb namelijk een probleem bij een toestel wat ik 4 jaar geleden heb gekocht met abonnement...

patriciaV door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contract opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

contract opzeggen

netwekkwaliteit Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen maar het netwerk berijk is nog steeds erg laag! Wat is de oorzaak hiervan?

dalton.4 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik ben niet bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

Ik heb via sociale media van verschillende mensen te horen gekregen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ik ontvang ook geen sms'en die naar mij zijn gestuurd. Wanneer ik naar mezelf bel met iemand...

LilithSL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering sony experia 5 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag beste lezer,Ik heb al meerdere SMS berichten ontvangen dat het toestel geleverd word week 38 en week 39 tot op heden geen orderbevestiging ontvangen of een track & tracé.Hoor graag van u.

Nummerbehoud en Red Together Extra Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 week heb ik mijn abonnement telefonisch aangepast naar Red Together en mijn dochter’;s telefoonnummer toegevoegd aan het abonnement. Zij heeft een prepaid van de Dekamarkt supermarkt, en numme...

overmeer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim kaartje Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ga van Samsung naar Apple. Deze simkaart past niet, graag ontvang ik een nieuwe. Zijn hier kosten aan verbonden?

Wanneer biedt Vodafone eSIM ondersteuning en wat zijn de alternatieven? Alleen-lezen Opgelost

Hi Vodafone,Ik ben al jaren Vodafone klant en ik krijg een nieuwe iPhone 11 met dual sim functie via eSIM, nu zag ik in een nieuwe update op https://www.esim.nl/vodafone/ dat een Vodafone eSIM nog ste...

Leroy112 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Loten MB's doneren Alleen-lezen Opgelost

Waar kun je de loten vinden als je je MB's gedoneerd hebt? Wordt hier überhaupt nog iets mee gedaan door Vodafone? Ik was zeer enthousiast toen ik hierover las op de My Vodafone app maar als ik nu zie...

Jessa80 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen