Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

esim activeren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Leuk hoor esim. Eindelijk 2 nummers kunnen gebruiken met mijn iphone. tenminste…. dat hoop(te) ik eergisteren besteld via de website. Gisteren keurig binnengekregen. Niets op aan te merken QR code sca...

Blokkade Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Ik kreeg een smsje met de inhoud dat mijn nummer. Is geblokkeerd en heb geen idee waarom dit is gebeurt en ik kan het ook niet vinden op de website van jullie ik heb een prepaidkaartje van...

5G one plus8 pro Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb de one plus pro 8 . met 5G een %G red abbo een nieuwe simkaart. de bevestiging van Vodafone dat %G is geactiveerd . Maar helaas geen 5G in nederland overal waar ik kom geen 5G . Kan het zo ...

simkaart kwijt Alleen-lezen Opgelost

ik heb een tijdje geleden een nieuwe simkaart alleen die oude was van vodafone en dat nummer van me oude simkaart was met een google account gekoppeld en ik ben dat wachtwoord vergeten van dat google ...

Vodafone claims they can wait as long as it takes for a part to arrive to fix a phone under insurance. Is this fair? I have been waiting 22 days now and they won't tell me when I can have my phone back. Alleen-lezen Opgelost

I gave Vodafone my cracked screen under insurance, tehy suggested 10 day turnaround. Its been 22 days and they haven’t specified when I will get the fixed or replacement phone back. I asked and Vodafo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen