pakketje Alleen-lezen Opgelost
.
Welkom op de Vodafone Community
.
Mijn tel loopt leeg waar ik bij sta. Ik wil een nieuwe telefoon en abonnement. Heb nu Sim only.
I moved out of the Netherlands (outside EU) on 30 Sep 2020 and have notified Vodafone 2 times by -mail and once by written letter and sent it by regular post. All confirmations of receipt are attached...
Is er iemand die zijn iPhone 12 pro van 128 GB zwart wilt ruilen tegen mijn IPhone 12 zwart 64 GB?Ik betaal bij om het verschil te overbruggen. Stuur mij een PB.
Ik heb zonder wifi geen internet. Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan en dan heb ik wel internet.Ook heb ik op mijn eigen telefoon (S20) de APN-instellingen nagekeken en hem uiteraard o...
Hallo Ik ben verhuist en dat wou ik graag door geven zo dat mijn ziggo met Vodafone gekoppeld kan worden. Gr
Hoi,ik heb een nieuwe telefoon van jullie en vanaf vandaag gaat mijn abonnement in, alleen heb in geen simkaart ontvangen. Wat nu?
Mijn vriend en ik willen graag beide een iPhone 12 en een Red Together en Red Together extra abo delen. Ik ben nog geen Vodafone klant, mijn vriend wel. Thuis hebben we ziggo. De iPhones (64gb) willen...
Ik heb een Voucher van mijn werk gekregen om een telefoon bij jullie te bestellen. Ik heb interesse in een iPhone SE. Die kost op de website waar ik een telefoon mag kiezen m.b.v. de voucher € 454,12....
Hoe kan ik vodafone en ziggo samenvoegen?
A50 geeft oververhit aan (voelt niet warm aan) gaat nu niet meer aan
Na betaling wilde de site niet meer laden maar geld is wel van mijn rekening afgeschreven zouden jullie kunnen kijken of het gelukt is? Mijn nummer is **** postcode **** huisnummer * geboorte datum **...
Goedenavond, wij hadden omstreeks 18:15 een korte stroomstoring in de wijk van ongeveer een minuut. Sindsdien lijkt de site waar wij normaal gesproken mee verbonden zijn (1703 MD) geen signaal meer ui...
Test
..
mijn voicemail op mijn nieuwe iPhone Xs werkt niet. Op de normale manieren krijg ik het niet ingeschakeld. Ik krijg san Engelse boodschap: you are not provisioned for vodafone voicemail. Via de helpde...
Ik had onder My Vodafone drie accounts gekoppeld. Mijn nummer, het nummer van mijn partner en een zakelijke account met twee nummers. Gevraagd om de zakelijke account te verwijderen. Veel mensen gespr...
I would like to know if it’s possible to have a Push to Talk (PTT) contract with just one SIM for commercial purposes in Amsterdam.
LSIk heb een nieuwe simkaart en die doet het niet groeten Sylvia
Goede avond,Paar weken geleden (deze maand) ben ik naar een ander abonnement overgestapt. Heb nu Bundel: red 5 service. Nu zie ik dat er 59 euro afgeschreven moeten worden. Daar schrok ik van. Dus wil...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |