Njamimarss

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

iPhone Pro Max bestelling fout gegaan

Hi Vodafone,

Ik heb 6 november rondom 14:10 een bestelling gedaan voor de iPhone Pro Max 512 GB. Dit is goed gegaan (dacht ik) Kreeg de pagina te zien dat het gelukt was en zag de bestelling er tussen staan. Maar had nog geen mail gekregen met de bestelling.

Na 6 dagen maar contact gezocht met jullie en bleek dus dat de bestelling niet was doorgekomen. Geen probleem kan gebeuren, bestelling is dus opnieuw gedaan. Echter is dus nu het geval dat door een fout aan jullie kant mijn vorige bestelling opnieuw is gedaan op 12 november en niet de bestelling die op 6 november is doorgezet waardoor ik blijkbaar dus nu in een andere levering zit die er dus nog niet is.

Verder heb ik dus nu wel een mail ontvangen dat hij vertraagd is. Terwijl ik letterlijk om 14:05 een bestelling gedaan heb.

Hoe nu verder?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Njamimarss
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ah okay. Maar dus niet zo dat ik 2x gefactureerd wordt? @Steven Vodafone 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Njamimarss
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Er staan dus nu 2 bestellingen open onder mijn account.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Njamimarss 

Welkom op de community van Vodafone.
Ik begrijp uit je eerste bericht dat je bestelling mislukt is. Vervolgens is er een nieuwe bestelling geplaatst op 12 november. Namens Vodafone mijn excuses.
Dit betekent dat de bestelling van 12 november diegene is die geldig is. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te schuiven naar een eerder moment. Bestellingen worden geleverd op volgorde van het plaatsen van een bestelling. 

Je geeft in je 2e bericht aan dat er 2 bestellingen zijn. Dit is niet mogelijk op 1 nummer. Tenzij je een nieuw nummer en abonnement aangevraagd hebt.
Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je de gegevens in je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? 

Njamimarss
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Steven Vodafone Bedankt!

Ja dat klopt. Onder mijn bestellingen staan dus 2 bestellingen. 1 wordt verwerkt en de andere op Status onbekend.

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Groetjes

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie 2 bestellingen. Een bestelling eindigt op 921. Deze geeft een foutmelding aan. 
De andere bestelling eindigt op 431. Deze loopt zoals hij hoort te gaan.

Betreft de eerste bestelling mag je contact opnemen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen zien waarom deze niet correct loopt. 
Dit zie ik helaas niet in. Dit is ook de reden waarom je bij deze bestelling de status onbekend krijgt @Njamimarss 

 

Njamimarss
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ah okay. Maar dus niet zo dat ik 2x gefactureerd wordt? @Steven Vodafone 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nee, dat zou niet mogen!  Maar alsnog raad ik aan om even te bellen met mijn collega's @Njamimarss 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic