klaasnt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mb.s kwijt?

Het is het begin van de maand.
Heb niks gedaan met internet en toch ben ik nu al door mijn mb,s heen.
Dat is raar ?
En krijg nu de melding dat de snelheid is verlaagd naar 64.

Rara
4 Reacties 4
Kimvanbeek89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog een. Zondagnacht 2 februari krijg ik de melding dat 80% is verbruikt. Terwijl ik die dag thuis zit en notabene dan gebruik maak van het WiFi-netwerk.
Ik heb 2GB internetbundel. Dat maak je toch niet zomaar op? Ik dacht: fout van het systeem. Maar mijn bundel was uiteindelijk helemaal op op zaterdag 7 feb. En ik heb nog een hele maand te gaan. Lijkt mij onmogelijk dat ik zoveel heb verbruikt, terwijl ik thuis was en niets heb gedownload. Hooguit wat whatsapp berichten beantwoord, zonder het versturen of ontvangen van foto's. Bij apps zoals Pinterest let ik altijd op of mijn WiFi aanstaat. Ook het automatisch afspelen van filmpjes in Facebook staat uitgeschakeld.

Foutje van Vodafone?
klaasnt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En het ligt natuurlijk altijd aan de klant.
? Klant?
Dat is een moeilijk woord
ktwong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik nu ca 11 dagen in februarie 2015 data en ik ben door 75% van mijn data heen. Ik ben niet anders data gaan gebruiken, dus mijn verbruik zou gelijk als eerdere maanden moeten zijn. Thuis en op kantoor zit ik op de wifi.

Er klopt iets niet in de berekening van mijn data!

Sinds vanavond 01:03 AM heb ik 15 smsjes ontvangen (elk minuut een sms) dat ik over mijn datalimiet ben?!?! Ik heb daarom zekerheidshalve mijn 3G verbinding uit gezet!!! Ik ben niet tevreden over wat er gaande is, en hoop op een spoedig herstel van dit incident!

Ik zie dat ik niet de enige ben, die hier last van heeft.

Klantnummer: *moderator edit: klantnummer verwijderd*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ktwong ,

Ik heb je klantnummer verwijderd. Het klantnummer gebruiken we bij de verificatie, het is daarom niet handig wanneer deze openbaar op het Forum staat.

Via het Forum kunnen we je verbruik niet nakijken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Houd er rekening mee dat de klantenservice niet kan inzien waar je telefoon de data aan heeft verbruikt. Daar kun je het beste een datateller voor installeren. Bekijk ook eens de tips in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic