dannygeurtsen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Belfunctie

Goedendag,

Onlangs heb ik een abbonnement afgesloten met een Galaxy S4 Mini. Nu ik probeer te bellen werkt dit niet. Ik hoor niet dat hij overgaat (blijkt wel over te gaan) en als de tegenstander opneemt hoor ik ook niks. Als ik mijn toestel opnieuw opstart doet alles weer naar behoren. Echter de volgende dag heb ik weer het zelfde probleem.

Is dit bekend? En wat kan ik hier tegen doen?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@dannygeurtsen

Is dit toestel-afhankelijk? Daarmee bedoel ik dus dat je het beste eens kunt testen of je dit ook met andere toestellen merkt. Als dit zo is dan zou het aan de locatie kunnen liggen. Als je dit in een andere telefoon niet merkt dan kun je de conclusie trekken dat het aan het toestel ligt. Dan kunnen we vanuit daar verder kijken.
dannygeurtsen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Bedankt voor je reactie. Andere toestellen hebben er geen last van. Echter doet mijn toestel het nu wel al 2 dagen goed. Dus voor nu is het even opgelost.

Ik had nog wel een vraag. Is dit probleem vaker voorgekomen? Zoja, wat kan ik eraan doen als dit nog een keer gebeurd?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @dannygeurtsen ,

Dit probleem is niet specifiek te benoemen op alleen de Galaxy S4 Mini. En ik kan ook zeggen dat dit weinig is voorgekomen (als ik zo door het forum heenkijk). De andere Galaxy S4 Mini vragen komen niet echt helemaal overeen met jou vraag.

Mocht het problem opnieuw spelen neem contact op via, www.vodafone.nl/support/contact/ en via het forum kan er altijd worden gekeken naar en oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic