Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Heb verlengd, maar nog altijd op het oude abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb op 11 juni 2014 mijn abonnement verlengd (wel aangepast naar een ander abonnement en nieuwe simkaart). Dit was 4 maanden voor de einddatum van mijn contract (5 okt.2014).Mijn nieuwe abon...

uitgaande e-mail Samsung S5 Alleen-lezen Onopgelost

wie help mij bij het instellen van mijn uitgaande mail; ik heb ingesteld: SMTP: authsmtp.vodavone.nlBeveiliging: SSLPoort: 465gebruikersnaam: mail0600000000@vodafone.nlgebruikersnaam: mijn gebruikersn...

storing @hoekvanholland 3151 Alleen-lezen Onopgelost

Kunnen nou eens vertellen wanneer jullie denken dat de storing is verholpen? ???? Al sinds afgelopen vrijdag geen bereik pfffff slechte zaak

3151 NG - Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds vrijdag doet mijn service nogal vervelend.Ik heb geen 4g of 3g enkel en alleen een E of GPRS. Ook heb ik genoeg dat er helemaal niks achter vodafone staat en geen internet dus hebDaarbij h...

nieuw nummer aanvragen, maar oude behouden Alleen-lezen Opgelost

Hallo,mijn contract loopt nog een jaar en ik heb gezien dat je een nummerwijziging kan aanvragen en hiervoor 11,69 betaald.Is het dan ook mogelijk om het oude nummer naar een Vodafone prepaid simkaart...

Valinor door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Htc one m7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het bezit van een htc one m7 verkregen via vodafone.Ik heb alles wat nodig is voor wallet nfc toestel, nfc simkaart maar het enige wat mist is vodafone updates waar kan ik die vinden of down...

Sito door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S3 mini denkt te worden opgeladen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung S3 mini blijft het oplaad teken vermelden als ik mijn lader ontkoppel. Ik start de telefoon opnieuw op en het oplaadteken is weg.Software fout?Niet ontstaan na vallen van het toestel o.i....

leoness88 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over opwaarderen (geld weg ) Alleen-lezen Onopgelost

4 dagen geleden heb ik via ideal een update gedaan , bedrag is netjes afgeschreven.Na een uur even gebeld met 1200 ( helpdesk ) die geven aan dat er maximaal een uur overheen gaat voor de opwaardering...

bdewit door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

compatibiliteit oppo find 7a LTE Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone en forumgangers, Ik ben van plan om de oppo find 7a aan te schaffen. Ik was alleen benieuwd of dit toestel volledig compatibel is op het vodafone 4g netwerk.Dit zijn de frequenties: The...

Al 4 dagen niet bereikbaar in Utrecht. WAT IS HET PROBLEEM? Alleen-lezen Opgelost

Ben al 4 dagen niet bereikbaar voor inkomende gesprekken, kan wel bellen. Er werd het weekend aan het netwerk gewerkt of er zou een storing zijn. Heb alle varianten al gehoord. Heb alle tips & tricks ...

Oproepblokkering opheffen want rekening gewoon betaald Alleen-lezen Opgelost

zouden jullie dit zo snel mogelijk voor mij op kunnen lossen! *edit moderator: klantnummer verwijderd. Svp geen persoonlijke gegevens plaatsen op het forum.

robil door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung geblokkeerd door Mcafee app. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Een tijdje geleden heb ik op mijn telefoon een app geinstalleerd voor de veiligheid namelijk Mcafee. Ik heb niet dat ik weet hier een account op gemaakt of een wachtwoord op ingesteld! Nu moet ...

Buitenland duurder met MCC Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, of ik doe wat fout of ik snap het niet, maar heb net een Prepaid MCC binnen gekregen om deze vakantie voordelig in het buitenland te internetten. Want, 35 mb 2 euro. Maar blijkbaar zit er verschi...

Gommel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht bereik Westelbeers. Alleen-lezen Onopgelost

beste vodafone, op de camping (5091 KT) hebben we zeer slecht bereik.G3 is buiten en binnen uitgesloten en G2 alleen buiten een enkel streepje.Volgens dekkingskaart moet er overal 3G bereik zijn in di...

quant door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel niet meer te repareren Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Helaas heeft mijn toestel enkele weken geleden waterschade opgelopen.Gelukkig heb ik al jaren een vodafone garant verzekering lopen waardoor de waterschade gedekt is. Heb dus netjes een c...

Netwerk problemen van 3G springt naar gprs heletijd Alleen-lezen Onopgelost

Hoi vodafoonHeb enige tijd problemen met netwerk van 3G naar gprs waar ik ook ben?En als ie op gprs staat word me iphone 5 loei warm net als of ie in de fik sta.Wat ksn ik hier aan doen eigenlijk??GrP...

Geen 3 en 4g ontvangst Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Driebergen en heb slechte netwerk ontvangst. Alleen gprs Hoe komt dat?

bvdhoek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing Dronten Alleen-lezen Onopgelost

Fijn dat er een mast niet doet, hoe gaat vodafone mij compenseren?? Zit de hele tijd met een iphone zonder service??? Dat is flink balen! Neem aan dat geen full service ook betekend dat ik geen full p...

SHulst door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra internetbundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb net een extra internet bundel van 400 mb aangeschaft,maar hoe kan ik zien dat die extra bundel erbij is gekomen?Moet ik dat bij mijn tegoed te zien krijgen?Ik heb nu nog iets boven de 100...

spljunkee door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen