plempens

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mailadres voor melden vf phishing

Helaas is het door vf vermelde mailadres phishing@vodafone.nl niet bereikbaar. Ik heb tot driemaal toe geprobeerd een screenshot met toelichting te sturen naar dit mailadres maar ik krijg het steeds terug. Teleurstellend, omdat ik juist wil doen wat van mij wordt verwacht nl melden als uit naam van Vodafone wordt getracht om mensen op te lichten. Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het probleem is opgelost en het e-mailadres werkt inmiddels weer 🙂 

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @plempens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vreemd dat je de mail terug krijgt vanuit phishing@vodafone.nl. Je hebt wel echt de juiste gebruikt? En als je via een ander mailadres een mail stuurt naar dit adres, komt dan wel aan? Stuur eens een mail zonder foto of iets, alleen tekst. 

Het zou toch gewoon moeten werken. Mensen van Vodafone zullen je bericht hier ook lezen dus ze nemen zeker contact met je op. En plaats ook hier nog even het plaatje van mail of sms. Dan staat het hier ook online. Haal wel privé gegevens van het plaatje af!

plempens
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je.

Ik heb het juiste adres gebruikt maar het komt steeds terug, heb het drie keer geprobeerd ook zonder attachment.

Het gaat om dit:

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik kan wel gewoon mailen naar het adres, @plempens . Weet je zeker dat je niet een spatie of een punt mee gekopieerd hebt of iets dergelijks? 

Hoe dan ook wel heel erg fijn dat je ons op de hoogte brengt, trouwens! Ik heb hem bij deze ook doorgezet :-). Bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dit is duidelijk geen sms van Vodafone. Ik kan ook gewoon mailen, vreemd hoor. Ik hoorde iemand anders hier op de Community die er last van had. Kan je daar toch eens naar informeren @Lycke Vodafone ? 

Ik kan ook sturen naar dat mailadres maar er zijn er hier dus 2 op de community die het niet kunnen/ niet lukt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Toch krijg ik nu de mail ook terug. Ik heb het intern meteen nagevraagd. Er lijkt iets mis te gaan met het e-mailadres, wat momenteel wordt opgelost. Ik heb deze in elk geval doorgestuurd :-). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Top en bedankt @Lycke Vodafone 

plempens
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

En dit is duidelijk geen sms van Vodafone. Ik kan ook gewoon mailen, vreemd hoor. Ik hoorde iemand anders hier op de Community die er last van had. Kan je daar toch eens naar informeren @Lycke Vodafone ? 

Ik kan ook sturen naar dat mailadres maar er zijn er hier dus 2 op de community die het niet kunnen/ niet lukt. 

Klopt. Ik heb hem dus ook geblokkeerd en (proberen) te rapporteren. 

plempens
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Toch krijg ik nu de mail ook terug. Ik heb het intern meteen nagevraagd. Er lijkt iets mis te gaan met het e-mailadres, wat momenteel wordt opgelost. Ik heb deze in elk geval doorgestuurd :-). 

Fijn dat je het probleem nu zelf ook constateerde. En dank voor de actie

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het probleem is opgelost en het e-mailadres werkt inmiddels weer 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic