Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

internet buiten de deur Alleen-lezen Onopgelost

halloik heb vaak buiten de deur geen internet verbinding. hoe is dit mogelijk. ik heb een gigaset gs270

vlearmoes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met het netwerk op Terschelling - OPGELOST Alleen-lezen Onopgelost

Update 10-07-2019: OPGELOSTDe problemen met de mast op Terschelling zijn opgelost. Je kunt weer van alle diensten gebruik maken.-------------Hallo allemaal, Er is op dit moment een storing aan één van...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Problemen met het netwerk in Reusel -OPGELOST Alleen-lezen Onopgelost

Update 10-07-2019: OPGELOSTDe problemen met de mast in Reusel zijn opgelost. Je kunt weer van alle diensten gebruik maken.--------Hallo allemaal,Er is op dit moment een storing aan één van onze masten...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Verzekering Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, mijn verzekering gaat in vanaf 15 juli aanstaande. Echter ik was in de veronderstelling dat ik een top verzekering had afgesloten maar op het contract staat dat ik basis ben verzekerd. Ka...

Is dit email-adres van vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Is dit email-adres van Vodafone?Vodafone Vodafone

Ikbenhet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan ik mijn oude Galaxy Note 3 gebruiken Alleen-lezen Opgelost

Hallo, woon in USA en kom paar keer per jaar naar Nederland toe. Ik heb een nieuwe mobile in USA, maar zou graag een Vodafone Prepaid 3-1 simkaart bij jullie willen aanschaffen. Ik heb een oudere mobi...

EU Data limiet Red Together Alleen-lezen Opgelost

Over datagebruik in het buitenland heb ik op de site van Vodafone het volgende gevonden: “ Vodafone kan toeslagen in rekening brengen als je meer verbruikt dan de hieronder aangegeven limiet. Als je m...

Danimm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe staan jullie tegenover de mention functie? Alleen-lezen Opgelost

Beste lui Ik ga het toch eens vragen. ?De mention functie op het forum. Ik zie veelvuldig gebruik daarvan. Zoals jullie gezien hebben ben ik spaarzaam daarmee. Hoe staan jullie tegenover de mention fu...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

tegoed red together in app Alleen-lezen Opgelost

In de app blijft het tegoed o 160GB staan. Laatste update 1-7. Hoe kan het dat ik niet het juiste tegoed zie hier. Als ik op de computer inlog op my vodafone, zie ik wel het huidige tegoed.

PZeeman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

+00442038088106, ultra-vreemd telefoonnummer. Niet opgepakt! Alleen-lezen Opgelost

L.S.,10:23 u. vanochtend werd ik op mijn gsm gebeld door +00442038088106. Ik weet dat +44 of 0044 het Verenigd Koninkrijk is en dat 020 daar areacode van Londen is, máár..... +0044 heb ik nog nooit me...

Spriety door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement zou aangepast worden per 1 juli maar ik zie hier niets van terug in mijn nieuw overzicht

epmrutten door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerbehoud t-mobile naar vodafone Alleen-lezen Opgelost

Kan het nr van een ander abonnement T mobile die in augustus stopt overgezet worden naar lopend vodafone abonnement?

abonemment Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement was 8,50 ..maar ivm vakantie voor 3 weken, wegens internet gebruik, verhoogd naar €15,- ik wil nu weer terug naar € 8,50 hoe doe ik dat? Vriendelijke grtjs Ineke

IJskoud door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

eSim maakt werk- en privegebruik mogelijk Alleen-lezen Opgelost

Van de eSim wordt steeds gezegd dat er weinig vraag naar is en dat mensen daarmee makkelijk zouden kunnen wisselen van provider. Wat een onzin, mensen kiezen gewoon het goedkoopste abonnement.Echter s...

Jsim door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

simkaartvergrendeling Alleen-lezen Opgelost

Heb een nieuwe simkaart maar deze is volgens mijn telefoon vergrendeld. 0000 code werkt niet. Wat doe ik fout?

toedeloe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis extra's Alleen-lezen Opgelost

Hoihoi. Ik heb gisteren mijn nummer omgezet naar Vodafone. Doordat wij thuis al ziggo hadden kon ik een abonnement met korting en dubbele data en een extra tv pakket krijgen. Nou heb ik mijn dubbele d...

Automodem Volvo XC60 met duo simkaart Alleen-lezen Opgelost

Heeft iemand ervaring met het gebruik van een duo simkaart in de automodem van de Volvo XC60? Sinds enkele dagen gebruik ik met mijn Red Together abonnement een duo simkaart (€ 30) in de automodem van...

Danimm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

is dit van jullie afkomstig Alleen-lezen Onopgelost

"Uw simkaart verloopt op 04-07-2019. Vraag kosteloos uw simkaart aan om blokkade te voorkomen: Bit.do/vodasimkaart.Ik heb dit berichtje ontvangen, is dat van Vodafone afkomstig? Atty van Delft

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen