rekon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

levertijd s3 mini

Op 1 mei heb ik mijn abonement verlengt.
Hierbij heb ik een nieuwe telefoon gekozen.
Heb netjes een mail gehad en mijn abb is ook meteen aangepast.
Hierbij vergaten ze wel voor het gemak de actie goed in te verwerken en daar heb ik weer over gemailt.
Dit zou nu opgelost moeten zijn maar daar zie ik helaas nog niets van in mijn vodafone.
 
allemaal goed en wel maar mijn oude telefoon is er ondertussen mee gestopt en heb dus vanmorgen gebeld wanneer ik de nieuwe kan verwachten.
Ja dat wisten ze niet niet kon vandaag zijn of morgen of maandag of dinsdag.......
ja wat heb ik hier nu aan ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rekon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
heb net een mail ontvangen wel jammer dat jullie klantenservice geen correcte antwoorden geeft.
bedankt voor de reactie

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi rekon, allereerst: welkom op ons forum! Dit soort vragen kunnen we hier helaas niet voor je beantwoorden. Vragen over individuele abonnementen, bestellingen, etc kun je alleen stellen via de klantenservice.

Ik denk dat in dit geval even geduld hebben het beste is, zodra je toestel binnen is wordt het naar je verzonden.
rekon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
heb net een mail ontvangen wel jammer dat jullie klantenservice geen correcte antwoorden geeft.
bedankt voor de reactie
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Graag gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic