migueldaniels

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internetverbruik

Hoi, 
 
Ik heb vanmorgen even op mijn mobiel gezeten en kreeg het bericht dat ik te weinig ruimte op mijn mobiel heb. Ik heb een app verwijderd en daarna uitgezet. Ook heb ik nog even op de Vodafone app gekeken om te zien hoeveel Mb ik nog overhad van mij Web Blox abbonoment, er stond vanmorgen (8:00u) +- 160 MB internet.
 
Door de dag heeft er geen app aangestaan en heeft de telefoon helemaal uitgestaan!
 
Ik keek zojuist (19:00u) weer en ik schrok nogal omdat ik nog maar 30 MB internet overheb voor de rest van de maan, ik gebruik ongeveer 6 MB / dag dus ik ga nu nog 10 dagen lang €1,- / dag betalen aan vodafone zodat ik nog gebruik kan maken van internet. Ik wil weten waaraan er zoveel MB verloren is gegaan! Is er een manier om dit te zien want van Vodafone krijg ik over 2 à 3 dagen pas een reactie!
 
Wie kan helpen?
 
MVG,
 
Miguel Daniëls
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Migueldaniels,

Wat raar dat er toch nog dataverbruik heeft plaatsgevonden terwijl je telefoon helemaal uit stond. Eerlijk gezegd lijkt me dat ook een beetje vreemd want dit zou helemaal niet mogelijk kunnen zijn. De enige reden die ik kan bedenken is dat de informatie in My Vodafone niet helemaal up to date was.

Ik denk dat je het beste ff contact kunt opnemen met onze klantenservice zodat zij voor je kunnen nakijken wat er nou precies gebeurd is. Via het forum is dat namelijk lastig omdat wij geen toegang hebben tot jouw gegevens. Je kunt ook contact opnemen met mijn collega's op Facebook of Twitter zodat je het aan mijn collega's kunt uitleggen.

Kun je ons wel op de hoogte houden van de uitkomst via het forum? Daar help je meteen ook andere forum-gebruikers mee! 😄
Dainy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem ook! Maar nu heb ik helemaal geen MB meer. Is dit op te lossen ?
Laicram

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dainy schreef:
Ik heb dit probleem ook! Maar nu heb ik helemaal geen MB meer. Is dit op te lossen ?
Ik heb precies hetzelfde!
Ik heb zojuist een email gestuurd naar de Klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic