JoostLigthart

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

1058 XH - storing

Wanneer is dit opgelost. Heel af en toe doet het netwerk het, maar krijg aldoor mails van mensen die mij niet kunnen bereiken. Uiteraard al accu eruit gehaald en SIM kaart, maar geen verbetering.
19 Reacties 19
robertroeden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen bereik op postcode 1058 AN. Melding op iPhone "geen service".
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo robertroeden,

Welkom op het Vodafone Forum! Ik ben blij dat ik je hier mag verwelkomen.

In jouw buurt werken we dit weekend hard aan een mast. Meer info daarover kun je hier lezen.
Je kunt je ook abonneren op dat topic, zodat we je op de hoogte kunnen houden.
fleurcosta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben beiden hetzelfde probleem, ook 1058 gebied. We kunnen sinds vrijdagavond zeer beperkt bellen en mail ontvangen en het internet werkt niet. Ook ik verneem graag wanneer dit wordt opgelost, bereikbaarheid is voor ons werk cruciaal, en beschikken beiden ook werktelefoon die het niet doet.
 
Groet
fleurcosta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net ook gepost, wij wonen in 1058 en nog steeds niet bellen, mailen en internet. Omdat we een werktelefoon hebben kunnen we ook niet zo de instellingen veranderen. Ik heb een Samsung Galaxy en mijn man een Blackberry. Beiden kunnen we op ons werk wel de telefoon gebruiken dus het ligt in dit gebied. Kan aangegeven worden wanneer dit wordt opgelost?
Bart1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds vrijdag precies hetzelfde (1058HE). Het bizarre is dat mijn vrouw ook Vodafone heeft en bij haar werkt het wel. Vrijdagavond kon zij ook niet bellen, maar nu werkt het wel. Bij mij sporadisch en nu zelfs helemaal geen service. Irritant en als het langer duurt wil ik compensatie.
ditodito

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in postcode gebied 1058 en kan al een paar dagen niet bellen en ook niet altijd gebeld worden. Vandaag vodafone gebeld en gesproken, zij melden hier niets over. Nu blijkt dat er meederen hier in de buurt met Vodafone niet kunnen bellen. Waarom weet Vodafone hier niets van en duurt het al een paar dagen?
ditodito

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Opgelost! Ga naar oplossingen." HU hu dat is toch geen oplossing...?! 'Zeggen dat je aan een mast werkt'... en dan vervolgens al zeker 2 dagen niet kunnen bellen.
ditodito

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in postcode gebied 1058 en kan al een paar dagen niet bellen en ook niet altijd gebeld worden. Vandaag vodafone gebeld en gesproken, zij melden hier niets over. Nu blijkt dat er meederen hier in de buurt met Vodafone niet kunnen bellen. Waarom weet Vodafone hier niets van en duurt het al een paar dagen?
masch82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde en niemand bij Vodafone die iets weet! Om gek van te worden!!
masch82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde voor mij en mijn vriendin! En niemand kan zeggen waardoor het komt of hoelang het gaat duren!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Halo allemaal,

Ik heb even een aantal posts bij elkaar gevoegd, omdat ze over dezelfde regio gaan.
Onze technische dienst geeft de melding dat de problemen opgelost zouden moeten zijn.

Ervaren jullie nog signaalproblemen probeer dan a.u.b. de volgende opties:
•battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
•vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
•simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
•internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen.

Merken jullie inmiddels verschil?
Undutchable

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid ,

Al t bovenstaande gedaan en nog steeds zonder resultaat. Ik woon in postcodegebied 1058 HV en heb al sinds zaterdagmorgen de melding geen service. Ben afhankelijk van deze telefoon ivm werk en heb geen andere opties. Wanneer mag ik verwachten dat de problemen zijn opgelost???
Dank voor reactie
Mvg
Eroo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben geen telefoon verbinding sinds vrijdag middag (zelfde gebied) ... wanneer wordt dit verholpen?
 
mvg
JoostLigthart
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Astrid,
 
Geen verschil. Deze actie is gisteren uiteraard ook al als eerste geprobeerd, maar wekt dus niet. Dit duurt te lang, waarom zetten jullie iedereen in dit gebied niet op het netwerk van een van de conculega's totdat jullie het probleem hebben opgelost?
 
gr Joost
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, ik kan me voorstellen dat dit natuurlijk erg vervelend is. We hebben hierover nogmaals overleg over gehad en het nagekeken. Er zijn momenteel nog werkzaamheden rondom de postcodes die we van jullie hebben doorgekregen, waardoor jullie waarschijnlijk nog hinder van ondervinden. Wacht het nog even af en probeer in de tussentijd het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken. We doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen.
JoostLigthart
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weer opnieuw problemen vandaag dat mensen direct mijn Voicemail ontvangen. Soms niet eens een sms van nieuwe Voicemail, maar bij checken van Voicemail blijkt er wel gebeld te zijn. Wanneer is het probleem final opgelost?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Joost,

Kun je onderstaande nog eens proberen:

•battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
•vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
•simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
•internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen.

Merk je hierna gen verbetering?
JoostLigthart
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Annabelle, dit had ik reeds gedaan. Vandaag veel weg geweest maar evengoed weer 3keer direct een Voicemail ontvangen ipv dat ik bereikbaar was.... Dus dat is ook niet de oplossing. Ik heb vaak vol bereik en dan ben ik toch niet bereikbaar en krijgen de mensen direct mijn Voicemail.
Gr. Joost
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Joost,

Dan wil ik toch even gaan uitsluiten of er misschien iets mis is met je toestel of simkaart. Kun je jou simkaart in een ander toestel stoppen, en de simkaart uit dat toestel in het jouwe? Wat merk je als je dit doet?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic