goedenavond, ik had een vraag ik heb zojuist de apple watch 9 besteld. er staat bij een langere levertijd, maar hoe lang is de levertijd eigenlijk ervan
Hi @Damian1998
Wat leuk dat je een Apple Watch 9 hebt besteld! Logisch dat je deze zo snel mogelijk om je arm wilt dragen. De verwachting is dat de levertijd binnen enkele werkdagen is.
@Cecilia Hoe zit het met de levering van de AW ultra 2? Ik had mijn order binnen gekregen met een link om het te volgend alleen zag ik dat er wat issues waren met de site. Hoe kan ik de actuele status checken of zou jij dit eventueel ook kunnen doen?
Alvast bedankt! 🙂
@QTA92 Ik heb exact hetzelfde. Sprak een medewerker aan de telefoon en deze gaf aan dat het weken kon duren. Beetje raar dat je/we gaan mailtje hiervan krijgen.
Hi allen,
Op onze website staat nu per Apple Watch aangegeven of deze op voorraad is of niet. Kunnen we de gekozen Apple Watch niet binnen vijf werkdagen bezorgen, dan zul je na deze vijf werkdagen een SMS/email ontvangen waarin we aangeven per welke datum we verwachten te kunnen leveren.
Ik volg deze even ivm levertijd Apple Watch Ultra 2, besteld via VF.
Hi Cecilia,
stel als ik nu een apple watch 9 bestel (2-3 weken levertijd) en ik heb het nog niet binnen voor 15 dec. Kan ik het dan makkelijk annuleren en degene die wel beschikbaar is bestellen?
groetjes,
Raymond
Hi @RP020, goedemorgen en welkom hier!
Dat is zeker mogelijk! Stel dat je de gewenste Apple Watch nog niet in huis hebt voor 15 december, dan kan de afdeling Status Order (0800-0560) de bestelling voor je aanpassen naar de Apple Watch die wel direct leverbaar is 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.