Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,191Oplossingen
  • 1,619Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

bundel 10 + 5 gig niet ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een bevestiging van een bundel 10 +5 gigDie ik betaald heb .Echter de 5 gig niet ontvangen. Krijg nu het antwoord dat de actie afgesloten is.Dit is dus contract breuk. Graag nog mijn 5 gig bij ...

Theo J door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Esim activeren iPhone Xr Alleen-lezen Opgelost

Ik heb Vodafone gevraagd om mijn simkaart, over te zetten op een Esim. bij het volgen van het stappenplan (eerst nieuwe plan downloaden, dan pas activeren) krijg ik de melding dat het dataplan niet ge...

Ninotores door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

esim Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een smartwatch aangeschaft met esim functionaliteit kan ik naast mijn huidige fysieke simkaart op het zelfde nummer ook een esim krijgen voor mijn smartwatch?Met vriendelijke groet, Hans...

HnsMldr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

betreft vodafone sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik had laats bij jullie mijn abonnement verlengt na een Sim only red essential abonnement. Inmiddels heb ik deze nieuwe simkaart binnen, wat nu

Linny0710 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik had laatst mijn abonnement verlengd met een sim only red essential abb. Inmiddels heb ik deze nieuwe simkaart al binnen, wat nu?

internet is langzaam sinds het uitrollen van 5G Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben meerdere abonnementen dan vodafone, waarvan 2 met een Samsung telefoon met 4GWat mij opvalt dat alles veel trager is geworden op onze Samsung telefoons, zijn er meer mensen die hier last va...

Wanneer gaat mijn SIM-only abonnement in? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op 07-08-2020 een Sim only abbonement met nummer behoud aangevraagd en besteld, maar er staat nergens wanneer hij ingaat

wijzigen incassodatum Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 5e van de maand. Kan ik dat hier regelen?

NienTje88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement kosten - bijna dubbel zoveel als afgesproken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst me abonnement bij jullie verlengd met 2 jaar. Hierbij is mij verzekerd dat dit 20 euro pm zal kosten omdat ik ook ziggo klant ben. Echter nu heb ik een rekening van 38,68 gekregen. Hoe k...

Avmaira door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet te brijken. Alleen-lezen Opgelost

Ik merk dat ik mobiel niet te bereiken ben op mijn 06 nummer en niet kan appen en alles echter zie ik via wifi dat ik alles betaald heb.echter ben ik dus niet bereikbaar en wil ik graag weten waarom.

nieuwe klant Alleen-lezen Opgelost

Nieuwe klant worden welke mooie aanbieding kunt u mij bieden?

jacey door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaalmethode toevoegen mobiele telefoon Alleen-lezen Opgelost

Al 2 weken mee bezig en elke keer krijg ik het zelfde.heb gechecked en er staat geen blokkade om mijn nummer!

problemen met Red together abonnement Alleen-lezen Opgelost

Sinds februari heb ik een Red Together abonnement, inmiddels met 5 nummers. Alles goed tot afgelopen 11 augustus; toen sprong de gezamenlijke datapot ineens zonder reden op 0. Twee weken later was het...

Sabine24 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

geen data tijdens bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung S20+ 5G maar kan tijdens het bellen geen gebruik van van apps enz, aangezien ik geen data heb tijdens het bellen. hoe is dit op te lossen?

Basvm81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

teveel betalen Alleen-lezen Opgelost

Goede dag ik heb me beatellig na gekeken maar daar staat dat ik 38 per maand moet betalen maar dat hoor 33 te zijn omdat zij ziggo klant zijn

Body007 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht verlenging contract Alleen-lezen Opgelost

Heb bij Telesales dame N.Y. (heb haar volledige naam) 2 zakelijke Red Pro Connect 2 jaar abonnementen verlengd met aanpassing standaard voorwaarden 20 ipv 10GB data, deze dame heeft daar ruggespraak o...

SandyN door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Payment - No new MB package Alleen-lezen Opgelost

I replenished my account with € 30 and then another € 5, now the account is € 0.07 but the new MB package did not come.

FEAN0R door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

trage opbouw web pagina’s Alleen-lezen Opgelost

Sinds een paar weken is mijn internetverbinding aanmerkelijk trager geworden. De opbouw van pagina’s is tergend traag en vaak krijg ik de melding dat de server niet bereikbaar is. Is dat een tactiek o...

Louis56 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

instabiel Wi-Fi Alleen-lezen Opgelost

Sinds 2 maanden gaat de WiFi er steeds af en dan moet ik handmatig de Wi-Fi er weer op zetten.Waardoor mijn bundel halfweg de maand al op is.Wat te doen. Heb de netwerkinstellingen gereset, wat niet h...

Anja-VK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen