Fransman

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Twee klantnummers zichtbaar in My Vodafone

Hi,

IK heb als ik inlog op Vodafone altijd de keuze uit twee klantnummers, 1 daarvan is klantnr: 507945900.

Als ik hierop klik dan krijg ik altijd "Er ging iets helemaal niet goed!"... Kan dit klantnummer verwijderd worden?

Voor mij is deze nergens voor nodig.

 

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fransman, goedemorgen

Er is inderdaad nog een inactief account gekoppeld aan My Vodafone. Ik heb even voor je gekeken, maar deze kan ik niet verwijderen voor je. In het systeem waar we accounts kunnen ontkoppelen/verwijderen wordt je inactieve klantnummer namelijk niet weergeven als een 2e account. Wat we eventueel wel zouden kunnen proberen is om je My Vodafone account in zijn geheel te verwijderen en dat je je vervolgens in Mijn Ziggo het account opnieuw uitbreidt met je Vodafone gegevens. Mocht dat niet de oplossing zijn, dan het advies om even te bellen of te chatten met de klantenservice. Zij kunnen dan een case voor je aanmaken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Fransman 
Dat is vervelend en het is natuurlijk mogelijk om dit klantnummer te verwijderen. Gelukkig is @Cecilia online van Vodafone en die kan je verder helpen. Zodra ze je bericht heeft gelezen zal ze hier antwoord geven.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Fransman, goedemorgen

Er is inderdaad nog een inactief account gekoppeld aan My Vodafone. Ik heb even voor je gekeken, maar deze kan ik niet verwijderen voor je. In het systeem waar we accounts kunnen ontkoppelen/verwijderen wordt je inactieve klantnummer namelijk niet weergeven als een 2e account. Wat we eventueel wel zouden kunnen proberen is om je My Vodafone account in zijn geheel te verwijderen en dat je je vervolgens in Mijn Ziggo het account opnieuw uitbreidt met je Vodafone gegevens. Mocht dat niet de oplossing zijn, dan het advies om even te bellen of te chatten met de klantenservice. Zij kunnen dan een case voor je aanmaken.

Fransman
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Ik ga even met de klantenservice chatten, dank je wel in ieder geval voor nu.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic