ericvdhurk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

korting zolang je abonnement loopt

Wat betekent “korting zolang je abonnement loopt”?

Ik heb 2 jaar geleden een goede deal gemaakt. Maar nu loopt mijn abonnement af. Als ik stilzwijgend verleng loopt dan de “korting zolang je abonnement loopt” gewoon door? Alle nieuwe abonnementen zijn onvoordeliger voor mij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ericvdhurk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, zolang je abonnement loopt krijg jij die korting. Wanneer je over stapt naar een ander abonnement, of je gaat verlengen, dan kan het zijn dat je een ander bedrag krijgt. Dus zolang jij je abonnement gewoon laat doorlopen dan krijg je die korting.

Is overigens ook veel verstandiger om hem door te laten lopen. Zeker als andere abonnementen nu niet in de buurt van je huidige abonnement ligt, en niet is wat je wil. Dan laat je lekker je huidige abonnement doorlopen en als je altijd nog eens wil overstappen dan heb je maar 1 maand opzegtermijn. 

Ik zou hem gewoon laten doorlopen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ericvdhurk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, zolang je abonnement loopt krijg jij die korting. Wanneer je over stapt naar een ander abonnement, of je gaat verlengen, dan kan het zijn dat je een ander bedrag krijgt. Dus zolang jij je abonnement gewoon laat doorlopen dan krijg je die korting.

Is overigens ook veel verstandiger om hem door te laten lopen. Zeker als andere abonnementen nu niet in de buurt van je huidige abonnement ligt, en niet is wat je wil. Dan laat je lekker je huidige abonnement doorlopen en als je altijd nog eens wil overstappen dan heb je maar 1 maand opzegtermijn. 

Ik zou hem gewoon laten doorlopen.

jamkaReD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag @Energieboy 
Ik heb hetzelfde als @ericvdhurk destijds ...
Ben tevreden over m'n toestel, dat ik straks heb afbetaald en kan daar nog prima even mee verder.
En heb 'n mooie korting 'zolang 't abonnement loopt', die ik graag zou willen houden.
Dus ik vind 't prima als m'n abonnement gewoon doorloopt straks.
Mijn vraag is dus : Geldt jouw oplossing nog steeds?
En was, is en blijft dat altijd zo?
Alvast dank voor je reactie! 
gR,oel

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Normaliter, als je je contract gewoon laat doorlopen, dan blijf je het geld betalen wat je nu ook betaal. Mits er in je contract iets staat over een extra korting van 2jr, want dan kan die korting komen te vervallen. Maar normaal gezien blijven de tarieven hetzelfde van wat je toen hebt afgesloten. Dat heb ik zelf ook, mijn abonnement is ook super goed en daar verander ik niets aan en betaal gewoon door. Kan zelfs elke maand opzeggen, wat ook best handig kan zijn 😉😎

Wil je daar nog meer over weten? Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar nog meer over kunnen vertellen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.

Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft @ericvdhurk @jamkaReD
We hebben verschillende soorten kortingen:
- De korting vanuit Ziggo blijft doorlopen (zolang je aan de voorwaarden voldoet).

- De abonnementskorting loopt gewoon door ook al heb je de einddatum bereikt.
- De factuurkorting komt te vervallen op de einddatum. Dit is een korting van 2,00 of 3,00 euro. 

Op je contract en op je factuur zie je welke kortingen er van toepassing zijn. Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik het graag!
Kun je dan een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens? 
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Geboortedatum

- Mobiel nummer

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht te klikken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk je abonnement erbij gepakt @jamkaReD en zie dat je de volgende kortingen op het abonnement hebt:

- Korting abonnement: 13,00 euro per maand. Deze loopt gewoon door als je de einddatum hebt bereikt
- Korting Ziggo: 5,00 euro per maand. Deze loopt  gewoon door als je de einddatum hebt bereikt en zolang je aan de voorwaarden blijft voldoen. 

jamkaReD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle en volledige reactie Steven !

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan @jamkaReD!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic