fadila

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klachten behandelen en klantvriendelijk

Ik heb veel creditering gehad Door data kosten buiten bundel maar heb dan geen SMS ontvangen. En dat een paar keer achter mekaar tor dat ik het zat was. Ik heb toen een klacht in gediend van dat ik dit genoeg vind en hoe Vodafone mij tegoed gaat komen. Heb na 10 werk dagen niks gehoord heb uiteraard wel een bevestiging mail heb ontvangen. Heb toen naar de klanten service gebeld en die zei het kan wat langer duren. Nou na een bijna 4 weken nog steeds geen reactie. Belde ik weer naar de klantenservice die ging kijken en die zei ja u klacht is afgehandeld maar er is niet veel mee gedaan. Dus ik wordt niet serieus genomen. De maand premie staat nog open het enige wat klantenservice wilt is dat je gaat betalen anders word me abonnement geblokkeerd. Totaal geen begrip.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @fadila ,
Vervelend dat je dit zo ervaart.
Helaas kunnen we via het forum geen individuele klachten oppakken.
Over het waarom hiervan, lees je alles in dit topic.

Het klopt dat er op dit moment bij een aantal klanten problemen zijn met de weergave van het tegoed. Mocht je het idee hebben dat er in jouw specifieke geval iets niet goed gaat, wil ik je vragen om de link te volgen.

Gr Per

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @fadila ,
Vervelend dat je dit zo ervaart.
Helaas kunnen we via het forum geen individuele klachten oppakken.
Over het waarom hiervan, lees je alles in dit topic.

Het klopt dat er op dit moment bij een aantal klanten problemen zijn met de weergave van het tegoed. Mocht je het idee hebben dat er in jouw specifieke geval iets niet goed gaat, wil ik je vragen om de link te volgen.

Gr Per
michaelmarkus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Waarom is de klantenservice zo slecht bij Vodafone?
Na mij mening is de klantenservice nooit telefonisch bereikbaar en de My Vodafone app/website is nooit up to date, of er is een storing, of er zijn onderhoud werkzaamheden.
Van de week kreeg ik een SMS dat ik nog minder dan 205 mb van de internet bundel over heb. Als ik erover heen ga, maak ik automatisch gebruik van mijn volgende bundel.
Op dit moment kijk ik op mijn My Vodafone (eindelijk up to date), staat er dat ik kosten heb gemaakt buiten mijn abonnement. Gebeld naar 1201, 15 minuten in de wacht, eindelijk iemand te pakken. Ik heb alles uitgelegd, daarna werd ik weer in de wacht gezet en opeens werd ik opgehangen! Dus heb ik weer 1201 gebeld en weer 10 minuten moeten wachten. Deze persoon kon mij direct te woord staan. Wederom alles uitgelegd en er werd mij verteld dat ik op de link die in het SMS stond, moest klikken om van deze optie (gebruik maken van volgende internet bundel) gebruik te maken! Ik zeg, dan is dat SMS toch misleidend? De telefonist beaamde dat, maar verteld mij dat Vodafone nu eenmaal op deze manier werkt!
Dat is toch niet te geloven?!

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@michaelmarkus Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als bovenstaand antwoord van Per. Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.
Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic