Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb vorige week mijn 1g blox geactiveerd en vandaag doet internet het al niet meer , terwijl als ik op myvodafone kijk staat gewoon dat ik tot de 28ste nog blox heb dus wat is het probleem ?

ninaende door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd, maar nog geen bericht over telefoon ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Vorige week heb ik mijn abonnement via de website verlengd. De bevestiging dat mijn abonnement verlengd was ontving ik al snel, echter heb ik tot op heden geen enkel bericht over mijn bes...

Re: Samsung galaxy s3 mini geen ontvangst kan niet bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Sinds eind oktober heb ik een Samsung s3 mini. Al vanaf het begin zijn er netwerk problemen. Af en aan valt opeens het gehele netwerk weg. Kan niet bellen, gebeld worden, berichten versturen en/of ont...

jade door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4273 Hank Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen weinig tot geen bereik/ geen service (iPhone 5 en iPhone 4s)Zou fijn zijn als dit hersteld wordt.

abonnement Alleen-lezen Onopgelost

als ik een telefoon bij vodafone bestel met abonnement en het is 50 euro p/m en eenmalig 6,05 euro.moet je dan alleen dat betalen ?

verlengaanbod Alleen-lezen Onopgelost

Er zou voor mij een verlengaanbod klaarstaan maar op my vodafone staat niks. Zelfs niet de einddatum.

sjakie door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heel slecht geholpen en nog steeds geen informatie Alleen-lezen Onopgelost

Op 20 Februari een verlenging gedaan met toestel, Dan 25 februari telefonisch contact gehad met de afdeling webshop... telefoon niet meer leverbaar, advies bel met afdeling verkoop. Dit gedaan ook de ...

6416 Heerlen Alleen-lezen Opgelost

Geen Service sinds 6 Februari.Dus niet bellen / sms-en

fdreesen door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S4 mini valt geregeld uit. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn S4 mini valt gregeld uit. Zo om de 2 tot 3 dagen.Toestel is up to date kwa software.Het toestel is al eens weggeweest voor reparatie.Omdat er bij terugkomst geen screenprotector op zat er ...

WenW door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

rekeng betalen Alleen-lezen Onopgelost

Hebben meer mensen storing bij het opvragen van de rekeningen en het betalen hiervan?Krijg continu melding van een storing

wdegroof door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3G werkt niet na update iOS 7 Alleen-lezen Opgelost

Na update naar iOS 7 op mijn iPhone 4s werkt mijn 3G internet niet meer.ANP is ingesteld op live.vodafone.com, gebruiken en ww. op Vodafone.Is hier een oplossing voor?

Sony Xperia Z Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben nieuw binnnen dit forum en gelijk maar mijn eerste vraag. Sinfs de laatste update van mijn Sony Xperia Z, blijven er mail berichten aanwezig, terwijl de mailboxen leeg zijn.Op dit moment...

Eddepret door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechtere ontvangst/bereik na systeemupdate Samsung Galaxy S3 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds mijn Samsun Galaxy S3 in januari is geüpdatet naar Android 4.3 is de wifi-ontvangst op veel plaatsen én mijn mobiele netwerkontvangst dramatisch slechter geworden. In Nijmegen (waar ik vaak werk...

Alles op 1 buitenland / datalimiet overschreden??? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Waarom staat er bij mijn tegoeden dat ik €19,08 buiten mijn tegoed zit terwijl ik de alles-in-1 op reis dagbundel voor het aanzetten van mijn dataverbruik heb geactiveerd? Daarnaast zit ik ook k...

Sawm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbindingsproblemen met HTC HD2 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een HTC HD2 van het bedrijf uit en heb daar sedert kort pushmail van vodafone live op gekregen. Ik slaag er niet in om 3G verbinding te krijgen, hoewel mijn instellingen volkomen analoog zijn a...

Rudy door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Onjuiste sms tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben al wat jaren bij vodafone en het irriteert me nu aardig dat ik zie dat vodafone mij en andere klanten haast,bijna besteelt voor het sms'n.De tarieven zijn 0,09 cent en niet 0,23 die vodaf...

Eric1971 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone word heet tijden bellen en opladen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 dagen een iphone 5s nu als ik bel word mijn telefoon heel erg heet zo heet dat ik hem bijna niet aan mijn oor kan houden.Ook tijdens het opladen word die erg heet en tijdens het bellen ...

Bdekort door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

image to large Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een s4 mini, nu liep deze totaal vast en wilde niks meer doen.Nu heb ik de software gedownload die er al opstond van sammobile.Nu krijg ik bij het opstarten de melding: image size too la...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Er staat 3G / H+ maar geen internet? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S3, wanneer ik mijn WiFi uitzet dan staat er H+ of 3G. Mijn vrienden zeiden altijd tegen mij dat ik dan internet zou moeten hebben. Ik kocht altijd opwaardeerbonnen? Als ik nu mijn ...

Samsung S4 mini geluid probleem Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb regelmatig een probleem met het geluid. Afspelen van muziek of filmpjes op facebook hoor je geen geluid. Als ik de batterij er uit haal en de telefoon opnieuw opstart werkt het weer...

isookzo door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen