Beste Vodafone,
Waarom is de klantenservice zo slecht bij Vodafone?
Na mij mening is de klantenservice nooit telefonisch bereikbaar en de My Vodafone app/website is nooit up to date, of er is een storing, of er zijn onderhoud werkzaamheden.
Van de week kreeg ik een SMS dat ik nog minder dan 205 mb van de internet bundel over heb. Als ik erover heen ga, maak ik automatisch gebruik van mijn volgende bundel.
Op dit moment kijk ik op mijn My Vodafone (eindelijk up to date), staat er dat ik kosten heb gemaakt buiten mijn abonnement. Gebeld naar 1201, 15 minuten in de wacht, eindelijk iemand te pakken. Ik heb alles uitgelegd, daarna werd ik weer in de wacht gezet en opeens werd ik opgehangen! Dus heb ik weer 1201 gebeld en weer 10 minuten moeten wachten. Deze persoon kon mij direct te woord staan. Wederom alles uitgelegd en er werd mij verteld dat ik op de link die in het SMS stond, moest klikken om van deze optie (gebruik maken van volgende internet bundel) gebruik te maken! Ik zeg, dan is dat SMS toch misleidend? De telefonist beaamde dat, maar verteld mij dat Vodafone nu eenmaal op deze manier werkt!
Dat is toch niet te geloven?!