Yllod

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet gebeld worden vast toestel buitenland

men probeert mij te bellen vanaf een vast nummer in Curacao, maar krijgen geen verbinding met mijn mobiel. Hoe kan dat?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Yllod 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, hoe kan dat? Als ik dat eens wist dan was ik niet alleen klant bij Vodafone 
Dit kan echt van alles zijn want wie zegt dat het aan Vodafone ligt? Misschien ligt het wel aan het netwerk daar in Curacao? Wat heb je allemaal gedaan om te testen waar het eventueel aan zou kunnen liggen? Kan deze persoon bv wel bellen naar andere nummers, zoals van andere providers of naar Vodafone klanten? 

Als je iets meer info hebt dan is het misschien voor Vodafone ook makkelijker om je te helpen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Yllod 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, hoe kan dat? Als ik dat eens wist dan was ik niet alleen klant bij Vodafone 
Dit kan echt van alles zijn want wie zegt dat het aan Vodafone ligt? Misschien ligt het wel aan het netwerk daar in Curacao? Wat heb je allemaal gedaan om te testen waar het eventueel aan zou kunnen liggen? Kan deze persoon bv wel bellen naar andere nummers, zoals van andere providers of naar Vodafone klanten? 

Als je iets meer info hebt dan is het misschien voor Vodafone ook makkelijker om je te helpen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag aanvullende informatie van jou @Yllod. Mocht dit nog nodig zijn 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic