Nogeenik

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

door punten gekochte bundels hoe lang geldig?

Hoi ik kreeg net mn update verdiende punten saldo community rewards nu vraag ik mij af, stel ik koop een data bundel van die punten hoe lang is dat dan geldig? Bedoel eigenlijk zijn dit dag bundels of kan ik dit over langere periode bv een maand gebruiken?

bvd en groeten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Nogeenik 

De bundels zijn inderdaad geldig voor de duur van één maand. Mocht jij kiezen voor een databundel, dan krijg je sowieso automatisch een sms van ons op het moment dat de bundel start én stopt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nogeenik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is nog eens een hele goede vraag 
Wat je zegt, het is niet duidelijk om het nu om een dag of maand bundel gaat. Maar je mag er wel vanuit gaan dat dit een maand bundel is anders zou je wel heel veel punten moeten inleveren voor 1 dag. 

@Sharon is aanwezig en die kan je daar wat meer over zeggen. Maar ik denk dat ze ook zal zeggen dat het gaat om maand bundels. Alvast veel plezier met de aanschaf ervan 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Nogeenik 

De bundels zijn inderdaad geldig voor de duur van één maand. Mocht jij kiezen voor een databundel, dan krijg je sowieso automatisch een sms van ons op het moment dat de bundel start én stopt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic