l.kaffa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen

Beste 

Ik ben op zoek naar een nieuwe provider en ik ben benieuwd wat jullie mij eventueel te bieden hebben ik zit momenteel bij telfort / kpn ik heb alles in 1 me tv en telefoon omdat ik mij tv bij kpn heb heb ik een verdubbelaar op me telefoon met bel minuten en internet en verzekering

ik zie u antwoord graag te gemoed 
mvg 
L.Kaffa 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @l.kaffa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je wil overwegen om over te stappen naar een nieuwe provider en wel naar Vodafone. Begrijp dat je misschien alles wel mee zou willen nemen naar Vodafone en Ziggo? Dit is eigenlijk best een complex verkoop verhaal en het best wat je dan kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en Vodafone. Want de vraag is dan, wat heb je nu, hoeveel data bij je mobiel gebruik en heb je bellen onbeperkt of niet? Daarnaast de vraag hoe snel is nu je internet verkeer en wat wil je zelf, heb je TV en wat heb je dan nu en wat wil je daar voor terug. Wil je opnemen of heb je aan Replay TV genoeg? 

Uhhh… als ik eerlijk moet zijn kan ik zo nog wel even doorgaan en dus erg moeilijk om zoiets hier op de community te bespreken. Mijn advies, loop langs een Vodafone winkel en regel alles in 1x, dan heb je klaar en heb je ook iemand live gesproken. Echt, dat gaat veel makkelijk. Maar wil je dat niet dan adviseer ik je om de klantenservice te bellen van Ziggo, zie hier, en de klantenservice van Vodafone, die hier. Die kunnen alles met je doornemen, je wensen aanhoren en vragen wat je nu allemaal hebt. Die mensen zijn daarin ook gespecialiseerd.

Maar mijn advies, omdat je alles misschien wel wil omzetten, loop een VodafoneZiggo winkel binnen. Succes en laat nog even weten wat je hebt gekozen en of je over stapt naar VodafoneZiggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @l.kaffa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je wil overwegen om over te stappen naar een nieuwe provider en wel naar Vodafone. Begrijp dat je misschien alles wel mee zou willen nemen naar Vodafone en Ziggo? Dit is eigenlijk best een complex verkoop verhaal en het best wat je dan kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en Vodafone. Want de vraag is dan, wat heb je nu, hoeveel data bij je mobiel gebruik en heb je bellen onbeperkt of niet? Daarnaast de vraag hoe snel is nu je internet verkeer en wat wil je zelf, heb je TV en wat heb je dan nu en wat wil je daar voor terug. Wil je opnemen of heb je aan Replay TV genoeg? 

Uhhh… als ik eerlijk moet zijn kan ik zo nog wel even doorgaan en dus erg moeilijk om zoiets hier op de community te bespreken. Mijn advies, loop langs een Vodafone winkel en regel alles in 1x, dan heb je klaar en heb je ook iemand live gesproken. Echt, dat gaat veel makkelijk. Maar wil je dat niet dan adviseer ik je om de klantenservice te bellen van Ziggo, zie hier, en de klantenservice van Vodafone, die hier. Die kunnen alles met je doornemen, je wensen aanhoren en vragen wat je nu allemaal hebt. Die mensen zijn daarin ook gespecialiseerd.

Maar mijn advies, omdat je alles misschien wel wil omzetten, loop een VodafoneZiggo winkel binnen. Succes en laat nog even weten wat je hebt gekozen en of je over stapt naar VodafoneZiggo.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @l.kaffa . Welkom hier! 

Wat wij te bieden hebben? De wereld, natuurlijk!
Denk je er enkel over om met je mobiele diensten over te stappen, of zou je dan ook de overstap willen maken naar Ziggo? Ik werk voor beide partijen, dus kan je over beide informeren. En ik adviseer je uiteraard wel dat áls je overstapt, je dat op beide partijen doet. Simpelweg omdat je dan veel meer voordeel uit je diensten haalt. 

Als je wilt kan ik een soort opzetje voor je maken. Kijken wat we je zouden kunnen bieden. Wat heb je momenteel voor abonnementen qua data/belminuten op je mobiele abonnement en vwb internetsnelheid en TV-diensten op je thuis-aansluiting? En mag ik zo brutaal zijn te vragen wat je hiervoor betaalt? Ook ben ik benieuwd of je interesse hebt in een SIM-only abonnement, of in een abonnement met een telefoon. 

Ik ga er natuurlijk helemaal vanuit dat je uiteindelijk bij ons komt dus zeg ik alvast “Welkom bij de club!”

 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Hoi @l.kaffa 

We hebben niks meer van je vernomen! Jammer. Ben je misschien dan toch langs één van onze winkels geweest?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic