ondervind het in heel nederland
natuurlijk heb ik alle wizards gedaan op de website controle storingen etc
netwerk check waarbij ik meerdere postcodes moest opgeven
nu geeft vodafone me de volgende oplossing:
citaat:
We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 5035485. De ontvangst op jouw postcode is inderdaad niet optimaal. En helaas kunnen we hier op de korte termijn niet veel aan veranderen.
Wat nu?
We vinden de situatie echt heel vervelend en willen je daarom twee mogelijkheden geven:
1) Je krijgt elke maand 20% korting op je abonnement, tot het einde van je contract op 5 september 2018
2) Je zegt je contract op en neemt je nummer en telefoon mee
Als je kiest voor optie 2 dan betaal je natuurlijk geen abonnementskosten meer. Wat je wel betaalt is de afkoopsom van jouw telefoon. En die hebben we voor je uitgerekend:
Je abonnement kost elke maand 36,00 incl BTW
Je toestel kost elke maand 24,00 incl BTW
Je contract bij ons duurt nog 22 Maanden
De afkoopsom van je telefoon is dus 24,00 x 22 Maanden = 528,00
We horen graag waarvoor je kiest. Let op: ons e-mailsysteem werkt zo dat je na 7 dagen niet meer kunt reageren op deze e-mail. Je kunt ons natuurlijk nog wel bellen op 1201.
Vriendelijke groet,
Ben,
Vodafone Network Crew
einde citaat
en daar ga ik niet akkoord
het is niet mijn probleem maar vodafone, ik ga geen afkoopsom betalen temeer omdat de reactie tot afgelopen maandag elke keer is dat mijn telefoon niet goed is en moet worden vervangen
dus volgens optie 2 moet ik 528 euro betalen voor een niet geode telefoon
ik zou zeggen doe optie 3 ik stop bij vodafone neem mijn nummer mee en ga naar een ander en betaal niets
tot maandag 14 november geef ik vodafone voor een beter aanbod anders wordt het rechtsbijstand cq kassa en of programma radar
gr
peter
(ontevreden klant)