FrenchOreo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS 125 MB over wéér niet (tijdig) verzonden.

Goedemorgen,

Gisteravond 13 november, ben ik tot bijna 300mb over mijn databundel gegaan. Dit is gekomen doordat ik vergeten ben om op het WIFI netwerk te gaan toen ik thuis kwam.

Normaal gesproken, wanneer dit gebeurt dan krijg ik netjes van jullie een SMS waarin een waarschuwing gegeven word dat ik nog 125MB over heb van mijn databundel. U begrijpt wel, als ik deze SMS had ontvangen, dan had ik door gehad dat ik niet op het WIFI netwerk zat en kon ik dit tijdig aanzetten en zo vermijden dat ik over mijn databundel ging.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en zij vertelde mij dat op de avond van 13 november om 22:00 een SMS verstuurd is. Echter kreeg ik deze pas binnen 14 november om 09:00, op hetzelfde moment dat ik de klantenservice bel wegens deze kwestie. Overigens was ik tegen 22:00 op 13 november al over mijn databundel.

Ik vind dit niet juist. Het is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt is. Vorig jaar september heb ik namelijk helemaal geen SMS van jullie ontvangen en was deze ook niet verstuurd.

Ik vertrouw op de service, maar tot twee keer toe is er slordig mee om gegaan.

Graag een reactie want de klantenservice laat me met lege handen staan.

Michelle
4 Reacties 4
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
FrenchOreo , ik zie dat nog niemand op jouw berichtje heeft gereageerd.

Je geeft aan dat volgens de klantenservice het berichtje tijdig is verstuurd, maar jij deze pas later ontvangt. Als het berichtje tijdig is verstuurd kunnen wij hier verder helaas ook niks aan doen. Dat jij deze in het toestel later ontvangt kan verschillende oorzaken hebben bijvoorbeeld doordat er op dat moment geen goede verbinding is met het netwerk waardoor de sms pas later binnenkomt.
FrenchOreo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
_Thomas_Bedankt voor je antwoord, maar sorry, dat geef ik niet aan, lees:
"Ik heb contact gehad met de klantenservice en zij vertelde mij dat op de avond van 13 november om 22:00 een SMS verstuurd is. Echter kreeg ik deze pas binnen 14 november om 09:00, op hetzelfde moment dat ik de klantenservice bel wegens deze kwestie. Overigens was ik tegen 22:00 op 13 november al over mijn databundel".

De kwestie is overigens al opgelost. Nogmaals bedankt voor je antwoord.

Michelle


Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
FrenchOreo , ah excuus. Dat had ik inderdaad niet goed gelezen. Fijn om te horen dat het in ieder geval is opgelost!

Graag gedaan.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic