Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Voicemail zonder inspreken Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb wel verwante onderwerpen gezien op dit forum, en een workaround, maar geen oplossing.Dit zou toch gewoon een instelling kunnen zijn? Vodafone biedt ook al geen 'Visual Voicemail' aan, en daarom...

Claes3D door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Officieel bedrijf des kneuzen Alleen-lezen Onopgelost

Puur een bericht uit aggitatie, omdat uiteraard mijn normale bericht is verwijderd. (er wordt nergens antwoord gegeven).Ik ben al meer geld kwijt aan klantendesk bellen dan aan mijn nieuwe abonnement,...

SjSon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik een telefoon rekening betalen met een ander rekeningnummer

Blox dubbel internet uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Vorige maand had ik de blox dubbel internet aangezet omdat ik dan helemaal over mijn eigen bundel heen zou gaan. Ik had op 1 september een nieuwe abonnement gekozen en dit is nog niet gew...

Kuromi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reeks defecten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Bij deze heb ik een aantal vragen. Ik ben al jaren klant bij jullie en heb in april mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, een Samsung S5 Mini. Na twee weken kreeg ik rare klachten, tel...

Motorola moto G 4G (model 2014 1se generatie) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Motorola moto G met 4G model van vorig jaar 1ste generatie. Werkt deze op het Vodafone 4G netwerk?Zo ja waar kan ik de instellingen vinden voor internet op mijn mobiel, dit merk staa...

jpth76 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overgestapt en opeens hoge rekening Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben 1,5 maand geleden overgestapt van Vodafone naar Ben. Ik krijg nu een brief in de bus met betalingsachterstand. Ik vind het uiterst vervelend dat telefonisch geen contact met jullie te maken is....

IreneK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Berijkbaar als een dooie rat Alleen-lezen Onopgelost

Nauw jullie afdeling financien is lekker berijkbaar zeg al weeken probeer ik ze te berijken om me poen terug te krijgen stelletje dieven als je niet betaal zijn ze suuper snel maar owee als je poen va...

ERROR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hier was ik dus al bang voor Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren online overstap met twee nummers met nummerbehoud van Ziggo naar Vodafone aangevraagd.eerst al een hoop gedoe met een sim kaartnummer, die niet zou kloppen.vervolgens vanmorgen dat nummerbeho...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Stock / Standaard I9505 (samsung galaxy s4 LTE) firmware? Alleen-lezen Opgelost

Wie heeft er voor mij een linkje voor de stock Vodafone NL firmware? Paar gevonden (ook van sammobile), maar de download limit van 10KB/sec is echt belachelijk. De I9505XXUHOF2_I9505VFRHOF3_VDF die ik...

DBrandsma door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Gegevens lezen via watsapp oude telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Mijn ex partner heeft zonder mijn toestemming mijn oude telefoon meegenomen... kan hij nu via die telefoon mijn watsapp berichten lezen want hij stuurt nu mij betichten je moet diegene nog even beantw...

Galaxy s6. Accepteert mijn pincode niet. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn galaxy s6 geeft aan dat mijn pincode onjuist is. Dit is echter niet het geval. Na aantal keren geprobeerd te hebben vraagt hij nog steeds niet om pukcode. Wie heeft de oplossing?

Leentje59 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik kan niet gebelt worden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb niet zo lang geleden een prepaid simkaart gekocht ik kon gewoon bellen en gebelt worden sinds 3 weken kan ik niet meer gebelt worden ik had eerder niet opgewardeerd omdat ik steeds gebelt werd ...

maidee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Live streamen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone,Via mijn toestel (momenteel een motorola moto x 2013) kan ik geen live video's streamen. Streams van bijvoorbeeld de nos lopen via de wifi uitstekend maar via jullie netwerk niet. Krijg...

Nienkjep door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet buitenland kan toch veel praktischer? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ga binnenkort 14 dagen op vakantie naar een EU land. Ik verblijf dan in een hotel dat alleen in de lobby WiFi verstrekt. Internetten met mijn telefoon vind ik nu eenmaal leuk en ook belangri...

Mobiel breedband - maakt geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik kan met mijn mobiel breedband dongel geen verbinding maken met het Vodafone netwerk. Hij heeft beperkte service aan en zegt het volgende: Uw QuickStart werkt momenteel beperkt, aangezien uw ...

basvan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoelang duurt het voor je weer bent aangesloten? Alleen-lezen Onopgelost

Als je een rekening te laat betaald hebt en je word afgesloten. Hoelang duurt het dan voordat je weer aangesloten bent als je die rekening betaald hebt?

Start blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik zag dat bij mijn oma start Blox aanstaan, ik kan alleen nergens vinden wat deze Blox inhouden. Kan iemand vertellen wat start Blox inhouden?

Suzanc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dongel R205 gebruiken in Belgie Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik vroeg mij af of en hoe ik mijn vodafone dongel kan gebruiken met een Belgische simkaart? Moet ik de dongle eerst unlocken of werkt hij gewoon met andere simkaarten? Helaas heeft vodafone gee...

Piste door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat betekent: een aankoop bij derden? Alleen-lezen Onopgelost

Ik keek net op mijn vodafone appEn zag daar dat ik €5 over mijn bundel heen zat,Toen ik ging kijken stond er: aankopen bij derdenIk ben nog nooit buiten mijn bundel geweest dus weet niet wat ik me erb...

Tessa3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen