peterwajer

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kan niet bellen of gebeld worden

kan niet bellen of gebeld worden
mensen krijgen gelijk voicemail
zeer irritant
14 Reacties 14
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hi peterwajer , ik kan me voorstellen dat het zeer vervelend is wanneer je problemen hebt met bellen en gebeld worden. Heb je de stappen op onze website al eens doorlopen? Klik hier.

peterwajer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
natuurlijk heb ik dat gedaan heb vandaadg zelfs 2 keer een simwissel in de winkel gehad
en daar zagen ze dat ik sosm wel of geen bereik heb
Als vodafone nu gewoon toegeeft dat er een netwerk probleem is maar dat doen ze dus niet omdat ze dan weer veel negatieve publiciteit oplevert.
Zelfs de klantenservice denkt dat ik dom ben maar gelukkig heb ik de winkelmedewerkers als getuige
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
In dat geval raad ik je aan om toch nog onze Network Check te doorlopen. Aan het einde kun je jouw klacht laten onderzoeken door onze Network Crew. Hopelijk is dan snel duidelijk wat het probleem precies veroorzaakt.
peterwajer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Astrid
dat helpt niet
Acties tot nu toe:
2x simwissel; resultaat nul
simkaart van vodafone in ander toestel gedaan; resultaat nul
simkaart van andere provider in mijn toestel gedaan; resultaat toestel werkt uitstekend
kan in heel nederland sinds vorige week maandagavond niet bellen of gebeld worden
Mensen krijgen gelijk voicemail
En ik moet bereikbaar zijn
Reden ouders
mijn moeder is afgelopen zondag met hartklachten met spoed opgenomen en ik was niet bereikbaar
Dus vodafone los het op


KeesMommers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb dit probleem. Kan niet mobiel gebeld worden. Na een keer overgaan krijgt de beller meteen de voicemail. Als ik met mijn mobiel bel naar een ander mobiel nummer gebeurd het zelfde. Kan wel naar een vast nummer bellen. Zeer vervelend.
Royl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit ook. De chat is nooit bereikbaar en bellen werkt dus niet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi & ,

Ondervinden jullie problemen in geheel Nederland of op bepaalde locatie's zoals je eigen woonadres? Hebben jullie ook de storingen en werkzaamheden kaart bekeken of er toevallig problemen mogelijk zijn in eigen regio? Zo niet klik dan hier, klik op storingen en werkzaamheden en voer de juiste postcode in.

Fijne avond.
peterwajer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ondervind het in heel nederland
natuurlijk heb ik alle wizards gedaan op de website controle storingen etc
netwerk check waarbij ik meerdere postcodes moest opgeven
nu geeft vodafone me de volgende oplossing:

citaat:

We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 5035485. De ontvangst op jouw postcode is inderdaad niet optimaal. En helaas kunnen we hier op de korte termijn niet veel aan veranderen.

Wat nu?
We vinden de situatie echt heel vervelend en willen je daarom twee mogelijkheden geven:
1) Je krijgt elke maand 20% korting op je abonnement, tot het einde van je contract op 5 september 2018
2) Je zegt je contract op en neemt je nummer en telefoon mee

Als je kiest voor optie 2 dan betaal je natuurlijk geen abonnementskosten meer. Wat je wel betaalt is de afkoopsom van jouw telefoon. En die hebben we voor je uitgerekend:

Je abonnement kost elke maand € 36,00 incl BTW
Je toestel kost elke maand € 24,00 incl BTW
Je contract bij ons duurt nog 22 Maanden

De afkoopsom van je telefoon is dus € 24,00 x 22 Maanden = € 528,00

We horen graag waarvoor je kiest. Let op: ons e-mailsysteem werkt zo dat je na 7 dagen niet meer kunt reageren op deze e-mail. Je kunt ons natuurlijk nog wel bellen op 1201.

Vriendelijke groet,

Ben,
Vodafone Network Crew
einde citaat

en daar ga ik niet akkoord
het is niet mijn probleem maar vodafone, ik ga geen afkoopsom betalen temeer omdat de reactie tot afgelopen maandag elke keer is dat mijn telefoon niet goed is en moet worden vervangen
dus volgens optie 2 moet ik 528 euro betalen voor een niet geode telefoon
ik zou zeggen doe optie 3 ik stop bij vodafone neem mijn nummer mee en ga naar een ander en betaal niets

tot maandag 14 november geef ik vodafone voor een beter aanbod anders wordt het rechtsbijstand cq kassa en of programma radar

gr
peter
(ontevreden klant)
peterwajer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
wat mij het meeste nu stoort de onbeschofdheid van vodafone om niet te reageren

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste peterwajer,

In het weekend is het forum niet geheel een social media kanaal. Tijdens de werkdagen wordt geprobeerd binnen één dag te reageren. Via het forum is ook geen mogelijkheid tot een officieel berichtgeving vanuit de klantenservice zelf en of er eventuele veranderingen kunnen plaatsvinden (ivm je situatie).

Via www.vodafone.nl/support/contact/ kan dit dossier verder onder de hand worden genomen. Eventueel kun je via www.vodafone.nl/feedback/ je feedback kwijt, er zal dan zo snel mogelijk berichtgeving terugkomen.

Snap dat je baalt van de dekking en dat je liever goede dekking hebt dan korting.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
peterwajer , via het forum kunnen we inderdaad niet ingaan op individuele specifieke gevallen. Je moet er echter wel mee rekening houden dat je een abonnement met toestel hebt genomen. Wanneer je last hebt van slechte dekking op jouw locatie, dan ligt dit niet aan het toestel maar aan de specifieke netwerkdekking van Vodafone op die locatie. Mijn collega's van de Netwerk Crew willen je daarbij helpen door je gratis het abonnement te laten opzeggen. Echter het toestel moet je dan natuurlijk wel nog gewoon betalen. Deze kan niet gratis meegegeven worden. De mindere netwerkdekking ligt namelijk niet aan het toestel. Vandaar dat je dan ook het deel voor het toestel zal moeten betalen.
peterwajer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
de betere oplossing kan ook zijn:
geef 50 % korting ipv de schamele 20% omdat de netwerk niet op een korte termijn kan worden opgelost (daar kan ik dan wel mee leven) ik kan dan voor het bellen een budget telefoon nemen
Het is wel raar dat opeens het netwerk minder is terwijl de reclames toch duidelijk zijn
vodafone is beter dan etc etc

of lever het toestel in dan stoppen we het abbonnement bij vodafone neem je nummer mee
dit is ook een goede oplossing omdat bij andere providers wanneer je een betere deal krijgt met een telefoon ipv een sim only
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi peterwajer,

Helaas is dit niet regelbaar via het forum. Alleen de klantenservice kan eventuele veranderingen aanpassen met betrekking tot het aanbod dat je hebt ontvangen. Zou je dit willen overleggen kun je dit via www.vodafone.nl/support/contact/ doen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic