Beyza2019

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kan geen ziggo aanvragen

Ik kan mij niet aanmelden voor ziggo, omdat zij (nog) niet leveren in mijn regio. Heeft iemand toch een goede tip om op ee bepaalde manier gratis extra data te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Beyza2019 
Je kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Normaal gezien zijn alleen de gratis data voor een combinatie mat Ziggo, maar je kan altijd vragen of ze een leuke aanbieding hebben. 

Daarnaast heeft Vodafone laten weten vanaf Maart onbeperkt te gaan aanbieden. Misschien kan je daar nog even op wachten en is dit een aantrekkelijke abonnement voor je? 

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Beyza2019 
Je kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen met je mee kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Normaal gezien zijn alleen de gratis data voor een combinatie mat Ziggo, maar je kan altijd vragen of ze een leuke aanbieding hebben. 

Daarnaast heeft Vodafone laten weten vanaf Maart onbeperkt te gaan aanbieden. Misschien kan je daar nog even op wachten en is dit een aantrekkelijke abonnement voor je? 

Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al contact opgenomen met mijn collega's @Beyza2019? Mag je al verlengen of zit je nu midden in een contract? 
Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar de mogelijkheden, dan hoor ik het graag van je.

Stuur mij dan een privébericht met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Had je het bericht van @Energieboy en mij nog gezien @Beyza2019?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic