Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Reparatie aangemeld maar geen tijd om na de winkel te gaan Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Ik heb mijn telefoon net ter reparatie opgegeven en een claimnummer gekregen waar ik mee naar de winkel moet om hem in te leveren.. maar laat dat nou net mijn probleem zijn.. een medewerke...

Gebrekkig netwerk Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Het netwerk/ontvangst in en rondom ons huis is zo lang ik me kan heugen al matig geweest. Goed genoeg ( meestal ) om een gewoon gesprek te voeren maar meer vaak ook niet. Enkele jaren gelede...

gisissi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Blokkering abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Dit is al sinds zaterdag, terwijl alleen de rekening voor de maand januari openstond. Na een zeer onplezierig en onklantvriendelijk telefoonge...

Geen inkomende gesprekken Alleen-lezen Opgelost

Sinds vandaag kan ik geen telefoon ontvangen, ik kan zelf wel bellen.Mensen die mij bellen krijgen te horen dat ik in gesprek ben terwijl dit niet zo is

Keyoni4 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Vervolg datagebruik tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn datategoed begint iedere maand met rond de 800 mb i.p.v. 1GB.In november 2018 op dit forum het probleem voorgelegd. Ook contact gehad, 'n paar keer, met klantenservice.Energieboy, had het ...

De Veer door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Wel internet, niet bellen na betalingsblokkade Alleen-lezen Onopgelost

mijn telefoon was geblokkeerd en heb eer gisteren mijn rekening betaald. Het gekke is dat ik sindsdien gister weer internet heb, maar niet kan bellen. Iemand die hier raad mee weet?

Sony online assortiment Alleen-lezen Onopgelost

Komt Sony weer terug in het assortiment? Specifiek de XZ2 Premium of Z3

BigBird door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestelkosten weghalen bij online bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Goeiedag als ik kijk op jullie site hoeveel een abonnement kost dan staat er toestel kosten bijv 120 euro maar dan kan je ook weggehalen neem ik aan

Nieuwe simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

IK heb per 1 februari een vodafoneabonnement. Op de nieuwe simkaart staat de simcode 0000. Als ik die invoer dan krijg ik de melding dat de code fout is. Het toestel blokkeert. Volgens de site moet ik...

Wim1961 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Topic kan sluiten, klant heeft er 2 aangemaakt en ik heb op andere antwoord gegeven.TopicGeplaatst door: Elssie

Energieboy door Super Expert
  • 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2527 Likes

Rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

fout

Opvragen oude contracten Alleen-lezen Opgelost

Il wil graag mijn oude contracten op vragen, hoe kan ik die verkrijgen?

Adegreef door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 wereld, kosten buiten de bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb deze week gebruik gemaakt van alles in 1 wereld. In de informatie staat dat je op de hoogte wordt gehouden ivm je verbruik. Nu heb ik toch extra kosten (gebruik buiten de bundel) terwijl ik gee...

San_tu door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

vodafone starre organisatie? Alleen-lezen Onopgelost

Op 31 december j.l. met een maand opzegtermijn van T-Mobile overgestapt naar Vodafone, ingangsdatum per 31 januari 2019 dus. Kreeg de afgelopen weken via internet van Ziggo reclames over een korting v...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft 06 nummer in het bericht staanTopicGeplaatst door: Varoline

Energieboy door Super Expert
  • 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2527 Likes

Blokkeren van berichten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Heb bij "mijn instellingen" te vergeefs gezocht naar de mogelijkheid berichten te blokkeren.Zie ik iets over het hoofd of bestaat die mogelijkheid op dit forum niet?Vr. gr.

BasBanning door Gedreven Meedenker
  • 65 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 20 Likes

Blendle Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al blendle? Wat nu?

Harold M door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email bevestigen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wou een account maken maar toen ik klikte in de mailbox maar dan klikte ik op verifiëren toen kwam ik terug op de Vodafone app maar stond er dat het nog niet is gedaan

Aäron.K door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkklacht Texel Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik kreeg deze mail van vodafone dat er niks met netwerk aan de hand is.We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 8447828. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locati...

theeke1 door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen