Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

commercial Alleen-lezen Opgelost

Beste,ik zou graag met iemand van jullie reclame afdeing willen spreken over een vraag die ik liever niet openbaar stel.Hartelijke groet,Roy

door Niet van toepassing

Unsubscribe Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik wil graag mijn lidmaatschap voor deze community opzeggen omdat ik hier alleen maar registreerde om een antwoord op een vraag te krijgen. Nu ik het antwoord heb is deze community voor mij niet...

door Niet van toepassing

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoe is het mogelijk dat een antwoord van het hoofdkantoor O lang op zich laat wachten ?Heb reeds vele telefoon gesprekken gehad met heel veel beloftes.Ik ga niet teveel in detail ,want ik heb overal b...

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb nu een iPhone 8 en ik kan verlengen. Ik wil mijn iPhone 8 behouden en een nieuwe toestel halen (iPhone XS). Kan ik mijn oude iPhone 6s inleveren en dat het dan wordt berekend met “eenmalig...

VPLAYNOW Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb vanmorgen om 8.14 een sms ontvangen:Je maakt gebruik van abonnement VPLAYNOW, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://vplaynow.com/nl/lp/php. Afmelden: www.payinfo.nlIk heb m...

Commercial Alleen-lezen Opgelost

Beste,ik zou graag met iemand van jullie reclame afdeing willen spreken over een vraag die ik liever niet openbaar stel.Hartelijke groet,RoyPS per ongeluk op verkeerde knop gedrukt dus nu maar weeer o...

door Niet van toepassing
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen