mitta

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan geen gebruik maken van 4G op de Sony Xperia z

Ik heb al een maand geleden bij jullie 4G aangevraagd, voor op mijn Sony Xperia z, maar kan daar tot nu toe nog steeds geen gebruik van maken. Ik heb met jullie gebeld en ben bij èèn van jullie shops geweest Jullie vertelden mij dat ik een update van Sony moet krijgen voor ik 4G kan gebruiken. Ik heb nu zelf contact opgenomen met Sony, maar die zeggen dat het probleem bij jullie ligt. Mijn geduld raakt op en ben al bijna van plan het stop te zetten, want ik kan er toch geen gebruik van maken, maar ondertussen betaal ik er toch voor vodafone kom met een oplossing wat gaan jullie hier aan doen!!!???
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Mitta, waar heb je je toestel aangeschaft? Volgens onze informatie is er een update uitgerold waardoor de Sony Xperia Z het Vodafone 4G netwerk sinds kort ondersteunt. Heb je de laatste update op je toestel geïnstalleerd? Dit kun je het beste controleren door je toestel aan een PC/laptop te koppelen. Controleer handmatig of je het 4G netwerk kunt kiezen. Ik hoor het graag van je.
mitta
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn Sony Xperia z is aangeschaft bij een T-mobile shop, ik heb de Xperia namelijk van iemand anders overgenomen. zou dat daar aan kunnen liggen?. Ik sluit hem net aan op mijn PC en de Xperia is helemaal up to date. heb ook al geprobeerd hem handmatig in te stellen maar zonder succes. Kan de optie voor 4G niet kiezen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey mitta,

De update is inderdaad gestuurd naar de toestellen die door Vodafone zijn uitgegeven. Het kan dus zo zijn dat er voor jouw toestel nog geen update beschikbaar is.
Staat er een T-mobile branded versie op je toestel? Wellicht kun je die via de reparatie service laten veranderen in een niet branded software.

Het zou vervelend zijn als je er nog niet gebruik van kunt maken 😞
mitta
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon is helaas T mobile branded dus moet ik naar èèn van jullie shops of gewoon die van T mobile? Hoe gaat dat in zijn werk en wat gaat mij dat kosten?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Mitta, het lijkt me het beste om je toestel te voorzien van unbranded Sony software. Je kunt eens proberen of je deze zelf kunt installeren of navragen via T-Mobile.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic