Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dekkingsprobleem schiphol Alleen-lezen Onopgelost

Qais BaseqSt-Maartendreef 340356 TL Utrecht Betreft: Bereikbaarheid Schiphol.Utrecht, 9.07. 2013Geachte heer/mevrouw, Op 1 juni ’13 heb een abonnement bij Vodafone afgesloten. Dit was Onbeperkt bellen...

migratie naar red Alleen-lezen Onopgelost

Er wordt gezegd dat men kan kostenloos overstappen van een abo naar andere als het zelfde of duurder abo is.Tevens bij mijn iphone vaak abo staat dat ik ook naar een goedkopen abo overstappen met bijb...

Gratis apps voor Apple gebruikers bij jubileum App Store Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, leuk nieuws voor Apple gebruikers! De App Store van Apple bestaat vijf jaar en om dat te vieren kun je een aantal apps (tijdelijk) gratis downloaden. De aanbieders van die apps maken h...

Bas door Oud Community Moderator

buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Mijn vriendin is momenteel in Frankrijk. zij heeft een blox aanstaan dat zij 1000 smsjes en 1000 belminuten heeft.dit is alleen naar vodafone klanten. ik heb zelf ook vodafone maar is het nu gr...

KLACHT Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar correcte board

Bas door Oud Community Moderator

geen verbinding met email server. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mensen! Elke keer als ik een sms (Of email) wil verzenden/ontvangen krijg ik het bericht dat er geen berichtenservice is geconfigureerd en word omgeleid naar de installatiewizard. Als ik dan op ...

sms problem Alleen-lezen Onopgelost

hi there ,, i live in netherlands and get my new iphone 5 from vodafone before 10 days ago ,, and it seems to be i am not reciving sms from outside netherland my friends are texting me but i am not re...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen