Yaapje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Talloze problemen met iPhone 4S & Vodafone abonnement..

Beste,

Ik zit met een probleem. Ik heb nog meer als een jaar te gaan in mijn twee-jarig contract en heb een telefoon die het amper fatsoenlijk doet. Ik ben sinds het begin van mijn contract altijd netjes geweest met mijn telefoon. Sinds een aantal maanden geleden vertoonden zich opeens een aantal problemen aan mijn telefoon... Het dock-systeem is helemaal in de war. (Mijn speaker-geluid doet het niet meer, muziek kan ik alleen luisteren via oordopjes, en daar pauseert het muziek op willekeurige momenten) en mijn batterij gaat ONTZETTEND snel leeg. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het is gewoon niet te houden meer.
Verder heb ik ook dat ik vaak over mijn abonnement zit, omdat ik teveel MB gebruik. (Ik heb 1GB te gebruiken). Vertel mij alsjeblieft, hoe het kan dat ik meer als 1GB verbruik als ik alleen Whatsapp, Twitter, Facebook gebruik en heel soms eventueel iets op Google? Ik kreeg laatst een rekening van maar liefst ZESTIG euro! Daar heb ik toen over gebeld, en de meneer (die toen gelukkig wel aardig was..) zei dat het niet aan mij lag, maar hoogstwaarschijnlijk aan mijn telefoon. Hij kon zien aan mijn internetgebruik dat mijn telefoon op willekeurige momenten het internet op het achtergrond aanzetten waardoor mijn MB gebruik lekker aantikte... Ik moet nu nog alleen 24 euro afrekenen, maar dat is nog steeds verdomme veel voor iets dat ik zelf niet heb gedaan.

KORTOM: Ik draai er niet om heen en ben lekker even eerlijk. Ik ben Vodafone werkelijkwaar kotsbeu. Jullie service is bagger (en dan ben ik niet eens begonnen over de o zo aardige mevrouw die ik aan de lijn kreeg toen ik had gebeld over mijn tegoed & verbruik..) Ik wil waar voor mijn geld, ik betaal immers niet 55 euro per maand voor een oud Nokia toestel. Ik heb verdomme een iPhone 4s! Dat hoort toch op z'n minst fatsoenlijk te werken? Ik kan niet geloven dat ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd heb voor een toetsel dat het amper fatsoenlijk doet.

Ik zou graag willen weten, hoe ik eventueel mijn contract kan opzeggen, of mijn telefoon gerepareerd krijgen, of misschien zelfs upgraden naar een nieuwere/andere telefoon voor eventueel hogere abonnementskosten? Ik weet iig dat het laatste wel mogelijk is in Amerika, misschien ook in Nederland dan?
Graag advies, of hulp... van iemand?!

Groetjes,

Een hopeloze student...
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Yaapje,

Ik kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt als je telefoon zoveel data verbruikt dat het in de kosten gaat lopen.
Ik raad je aan een aap te gebruiken om je dataverbruik te monitoren. Via de App store kun je verschillende vinden waarmee je dit kunt doen. Gebruik zoektermen zoals; data usage / data counter / data monitor etc.

Ik heb zelf een iPhone 4 en ik merk dat het helpt om op je toegangsscherm zoveel mogelijk apps uit te zetten om de batterij te sparen. Als ik in een drukke Whatsapp groep zit en mijn scherm springt constant aan en uit, dan gaat mijn batterij echt niet lang mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic