wjg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 4s scherm reageert raar

Onlangs heb ik een iphone 4s overgenomen van een kennis, die een abonnement heeft bij vodafone. Deze iphone zat erbij, en is nu precies 2 jaar oud. Ikzelf zit op een vodafone-dochter-netwerk
Na een maand de iphone gebruitk te hebben flipt hij: een deel van het scherm-toetsenbord werkt soms niet (met name de e en de s). Iets langer gebruiken zorgt ervoor dat ik mijn vinger net boven het scherm houdend al kan laten reageren.
Ik heb zowel een reset als terugzetten naar de fabrieksinstellingen geprobeerd. Beide helpen niet, het probleem blijft.
Ik heb Appel gebeld, zij herkennen de klacht en denken dat er een nieuw scherm op moet. Omdat het toestel bij Vodafone is gekocht, werd ik verwezen naar Vodafone.
Ondanks dat het toestel nu 2 jaar en 1 maand oud is, verwees Apple mij naar het consumentkooprecht: een product moet gedurende de levensduur deugdelijk blijven functioneren, anders moet de leverancier=winkel voor gratis reparatie zorgen.Dit is ook te lezen op de site van consuwijzer onder electronica.
Ik kan echter nergens vinden op de Vodafone site welke stappen ik hiervoor moet ondernemen. Graag hulp dus.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic