drwoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nummerbehoud annuleren

Onlangs een nummerbehoud naar hollandsnieuwe aangevraagd maar inmiddels hollandsnieuwe contract annuleerd.

Nummerbehoud verzoek staat steeds vermeld in mijn vodafone account.

Hoe kan deze totaal verwijdered / blokeerd / annulerd worden.

Bedankt
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @drwoo,

Je kunt het beste bij hollandsnieuwe navragen of het annuleren van je contract inclusief nummerbehoud al is verwerkt. Wanneer je annulering voor nummerbehoud goed is verwerkt zal je nummer niet worden overgenomen. Het is niet gebruikelijk dat er een opzegging in het systeem staat wanneer er sprake is van nummerbehoud. Heb je echter ook Vodafone verzocht om je nummer op te zeggen? Neem dan voor de zekerheid ook even contact op met onze klantenservice om te voorkomen dat je nummer plotseling wordt stopgezet.
Eline313

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

1,5 maand geleden heb ik nummerbehoud aangevraagd. Dit terwijl mijn abonnement was afgesloten en mijn oude nummer dus al vervallen was. Ik baalde hier destijds van en heb toch het formulier nummerbehoud opgestuurd. Zowel de medewerker in de winkel als op de vodafone chat zeiden dat nummerbehoud helaas niet meer mogelijk zou zijn. Hiermee ben ik dus het nieuwe nummer gaan gebruiken. Opeens krijg ik na 1,5 maand een sms: Welkom bij Vodafone! De nummerbehoud aanvraag voor xxxxxxxxxx is verwerkt. Dit nummer is nu actief op het Vodafone netwerk.

Wat houdt deze sms in want ik zit er nu niet meer op te wachten dat nummerbehoud alsnog in gaat en ik vind het ook een beetje raar als medewerkers mij mededelen dat dit niet mogelijk was.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Om dat na te kunnen kijken hebben we je gegevens nodig.
Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic