Robin1992

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buiten maandelijks tegoed?

Dag mensen van Vodafone,

Ik heb sinds enkele maanden een Vodafone Red 2gb abonnement, met daarbij onbeperkt bellen en smsen. Gister kreeg ik rond 15.00 een sms met de melding 'je bent boven je bundel heen'. Na controle in MyVodafone bleek dat ik naast mijn onbeperkt bellen/smsen nog bijna 500mb overhad van mijn databundel. Hoe kan het dat ik dan al wél binnen 2 dagen 20euro aan 'kosten buiten mijn bundel' heb gemaakt?

Ik ben geen lid van Content Media diensten, bel geen 0900- of 0906 nummer, en heb overduidelijk mijn databundel nog niet verbruikt. Ook ben ik deze maand niet in het buitenland geweest.

Mijn vraag aan Vodafone; graag duidelijkheid over de 'kosten buiten bundel' en de vergoeding hiervan? Ik ben vanzelfsprekend niet van plan deze te betalen.

Robin Heemskerk
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic