Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zit sinds gister op een Vodafone red abbo en ik merk dat ik heel slecht bereik heb overal in mn huis. Bereik is -111 dbm en valt soms weg. Hiervoor zat ik bij blyk, wat ook onder Vodafone ne...

Bi jzonder Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben nieuw op dit forum. Primair ivm het volgende.Ik heb 3 weken geleden middels een 'friends and family' invite mijn abbonement verlengd. Ik wacht nu alleen al 3 weken op mijn LG G3. Meerdere m...

bijzonder Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben nieuw op dit forum. Primair ivm het volgende.Ik heb 3 weken geleden middels een 'friends and family' invite mijn abbonement verlengd. Ik wacht nu alleen al 3 weken op mijn LG G3. Meerdere m...

Wel netwerk / geen verbindingen 6301EX Alleen-lezen Onopgelost

Tot een paar maanden geleden ongeveer kon ik weer zorgeloos gebruik maken van mijn mobiele telefoon op mijn thuis adres [vorig jaar was het diep triest, maar minder erg dan nu; toen er ergens in de bu...

Controle sms Alleen-lezen Onopgelost

Vorige maand kreeg ik een sms dat ik 80% van mijn datategoed had verbruikt. Een paar dagen later zat ik blijkbaar over mijn tegoed heen. Ik heb echter GEEN tweede controle sms gekregen, waarin zou moe...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen