Hoi @spike88
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is uitermate vervelend. Het kan natuurlijk zijn dat er op dat moment meer mensen een bestelling hebben geplaatst want ik zie nu dat er staat dat er een langere levertijd is voor de iPhone 13 mini in de kleur blauw en voor andere iPhone toestellen weer geen levertijden problemen. Vaak kunnen ze binnen 1 week de telefoon wel bezorgen, mocht het echt heel erg uitlopen dan stuurt Vodafone een sms met update informatie. Het is overigens geen garantie dat ze hem binnen 1 week kunnen bezorgen! Het is natuurlijk super vervelend dat je van Vodafone geen antwoord krijgt en begrijpelijk dat je hier online komt. Ja, als je echt snel een nieuw toestel nodig hebt dan zit er maar 1 ding op, annuleren. Je hoeft dan natuurlijk niet gelijk naar een andere provider te gaan, je kan bellen met de klantenservice (0800-0560) en vragen welke toestellen er op voorraad zijn, op dit moment, en dan alles opnieuw regelen. Maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf wil.
Ik begrijp je frustratie en kan me goed indenken dat als je het snel nodig hebt, je het ook snel wil hebben. Ik zou toch bellen en kijken of je er samen uit komt en zo niet, dan annuleer je de bestelling en kan je altijd nog even zien wat je doet.