Renegade50

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voordelen kwijt na opzeggen ziggo

Wat jammer dat vodafone samen is gegaan met ziggo.

Ik ben juist overgestapt naar vodafone omdat ik niet meer tevreden was over mijn vorige provider, doordat ik bij ziggo zat kreeg ik ook voordeeltjes erbij, zoals dubbele data, 5 euro korting per maand.

Heel fijn, minder fijn is als je niet meer tevreden bent over ziggo en over wilt stappen, dat je ook nog eens gestraft word door vodafone!

Weg dubbele data, weg korting.

Wat mis ik die tijd dat er nog niet samen gewerkt werd door de providers, dat was voor de klanten veel vriendelijker.

Nu maar snel hopen dat mijn abonnement van mijn mobiel snel afloopt, dan ga ik ook bij vodafone weg.

Ik ken nu nml al het antwoord "wij kunnen niets voor u doen helaas". (of je betaald bij).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Renegade50. Welkom hier!

 

Ergens heb je gelijk. Ik kan niets voor je doen. Dat wil zeggen; je hebt voordeel door het combineren van Vodafone en Ziggo. Als je dus met 1 van de 2 stopt, stopt ook dat voordeel. Zo werkt het helaas wel. 
Wellicht kan ik je helpen met de zaken waardoor je bij Ziggo niet meer tevreden bent? Wat is daar aan de hand? Wie weet kunnen we er dan alsnog voor zorgen dat je met beide tevreden bent en je van de fijne voordelen kunt blijven genieten! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Renegade50. Welkom hier!

 

Ergens heb je gelijk. Ik kan niets voor je doen. Dat wil zeggen; je hebt voordeel door het combineren van Vodafone en Ziggo. Als je dus met 1 van de 2 stopt, stopt ook dat voordeel. Zo werkt het helaas wel. 
Wellicht kan ik je helpen met de zaken waardoor je bij Ziggo niet meer tevreden bent? Wat is daar aan de hand? Wie weet kunnen we er dan alsnog voor zorgen dat je met beide tevreden bent en je van de fijne voordelen kunt blijven genieten! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wel jammer dat je niet tevreden bent over Ziggo. In 2020 wilde je deze nog met elkaar samenvoegen omdat je beide providers in bezit had, wat is er mis gegaan? Wie weet kan Lycke je helpen, misschien ben je dan wel weer tevreden over Ziggo, zou toch mooi zijn. Ik wil toch even reageren over het fijt dat als je bij de één weggaat, je geen extra's meer hebt. Dit is natuurlijk bij elke provider zo. Bij de andere providers krijg je ook extra korting als je ALLES bij ze afneemt, doe je dat niet dan krijg je ook geen korting, of iets extra's. Dus eigenlijk is dit altijd al zo, ook al hebben Vodafone en Ziggo twee losse namen, het werkt net zoals bij alle andere provider. 

Ik hoop echt dat je er met Lycke uit kan komen en dat ze je kan helpen. Wie weet is het iets heel kleins en zo opgelost en ben je weer een blije klant 😉

Renegade50
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke,

Bedankt voor je reactie, maar ik zou een tip mee willen geven aan vodafone medewerkers, kijk eens op trustpilot hoeveel mensen er ontevreden zijn over ziggo, je praat over ruim 80% ontevreden klanten! ik zou als bedrijf gelijk verhaal halen bij mijn partner, het feit alleen al dat de medewerkers van vodafone hiervan niet op de hoogte zijn verbaast mij heel erg.

Ik neem aan dat die ook nieuwsbrieven krijgen of tv kijken?

Het probleem wat ik eigenlijk aankaart is het feit dat ik (en vele anderen) ontevreden zijn over het huidige ziggo (beleid) maar wel tevreden over vodafone, maar dat die word meegezogen in de negatieve spiraal van ziggo.

Jammer in dit geval is dat vodafone zelf niets meer te zeggen heeft en niks voor hun klanten kan betekenen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic