Hoi @mo_gndz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vreemd dat de klantenservice je hiermee niet kon helpen. Zou toch denken dat deze er juist zijn om je te helpen en het op te lossen. Gaat het om een zakelijk abonnement? Zo ja, heb je dan contact gehad met de zakelijke afdeling. Zo nee, en is het particulier, dan kan ik ook alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice, deze mensen moeten je kunnen helpen. Er zijn hier wel mensen van Vodafone aanwezig en kunnen wel met je mee kijken, maar of die het ook voor je kunnen aanpassen, geen idee. Ze kunnen niet alles aanpassen, maar misschien dit ook wel.
Ik noem even @Cecilia , @Lycke , @Mark en @Alex . Wie weet kunnen een van deze mensen je helpen van Vodafone. Het is inmiddels wel vrijdagmiddag, borreluurtje is er niet meer door corona, maar wel kans dat ze het pas lezen na het weekend. Dus mocht het niet lukken, heb dan nog even geduld op een van deze mensen, misschien dat het hun wel lukt. Pas in ieder geval op met de storm, als je niet meer weg hoeft, blijf lekker binnen 😉😁