mo_gndz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen Mijn vodafone

Hi,

 

Vanochtend wou ik mijn nieuwe vodafone abonnement voegen in mijn account. Echter krijg ik het probleem met no user roles are avaible. Het is mijn 3e vodafone abonnement en bij de andere lukt het ook niet.

 

contact opgenomen met de klantenservice en het kon niet opgelost worden helaas.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mo_gndz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vreemd dat de klantenservice je hiermee niet kon helpen. Zou toch denken dat deze er juist zijn om je te helpen en het op te lossen. Gaat het om een zakelijk abonnement? Zo ja, heb je dan contact gehad met de zakelijke afdeling. Zo nee, en is het particulier, dan kan ik ook alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice, deze mensen moeten je kunnen helpen. Er zijn hier wel mensen van Vodafone aanwezig en kunnen wel met je mee kijken, maar of die het ook voor je kunnen aanpassen, geen idee. Ze kunnen niet alles aanpassen, maar misschien dit ook wel.  

Ik noem even @Cecilia , @Lycke , @Mark en @Alex . Wie weet kunnen een van deze mensen je helpen van Vodafone. Het is inmiddels wel vrijdagmiddag, borreluurtje is er niet meer door corona, maar wel kans dat ze het pas lezen na het weekend. Dus mocht het niet lukken, heb dan nog even geduld op een van deze mensen, misschien dat het hun wel lukt. Pas in ieder geval op met de storm, als je niet meer weg hoeft, blijf lekker binnen 😉😁

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @mo_gndz, welkom op de Vodafone Community!

 

Is het inmiddels al gelukt? De foutmelding die je krijgt, houdt in dat er (nog) geen account is gekoppeld aan je gegevens. Uit je bericht maak ik nog niet helemaal op of je al wel een account hebt toegevoegd of nog helemaal niet. Heb je hier al eens gekeken bij stap 1 voor de mogelijke oplossing? Houd ons op de hoogte!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic